Cum îţi organizezi spaţiul de lucru ca să-ţi creşti productivitatea la job

Cum îţi organizezi spaţiul de lucru ca să-ţi creşti productivitatea la job

Redactor Andreea Baluteanu

Îți este destul de greu să te organizezi la locul de muncă, te simți depășită de treburile pe care le ai de făcut și simți că nu poți termina proiectele la termenul stabilit?  Experţii sunt de părere că organizarea spaţiului de lucru are un cuvânt greu de spus în măsurarea productivităţii tale!

Noi am adunat pentru tine cele mai bune sfaturi de organizare a biroului, care îţi vor garanta că de acum încolo vei jongla cu abilitate cu cele mai dificile sarcini. De asemenea, îţi propunem ansambluri office atractive, care te vor încuraja să fii cea mai productivă de la birou!

Trucuri pentru o organizare eficientă a spaţiului de lucru

De multe ori, mediul de lucru ne influenţează productivitatea mai profund chiar decât propria personalitate. Chiar şi cei mai competenţi dintre noi descoperă că rezistă cu greu tentaţiei de a procrastina, atunci când lucrează într-un birou aglomerat! Ergonomia spaţiului în care îşi desfăşoară activitatea este un capitol pe care orice angajat competent îl stăpâneşte la perfecţie.

Sfaturile de mai jos îţi vor fi utile dacă lucrezi într-un spaţiu deschis, în mijlocul unei echipe frumoase, dar gălăgioase! În acelaşi timp, ele se dovedesc nepreţuite şi pentru acelea dintre noi care am păşit pe teritoriul inovator al muncii la domiciliu!

Nu mai amâna curăţenia! Cum poţi să îţi organizezi cel mai bine spaţiul de lucru? Eliberându-l de povara tuturor obiectelor inutile. Da, aici intră atât documentele cu care nu mai ai de-a face, dar şi produsele tale de makeup, care nu au ce căuta pe birou.

Fă distincţia între spaţiul de muncă şi cel de depozitare! Orice birou trebuie să fie despărţit armonios în două zone: cea de producţie, în care vei munci propriu-zis (biroul, dar şi diversele echipamente şi gadgeturi pe care le foloseşti în munca ta) şi zona în care vei păstra articolele de papetărie suplimentare. Poziţia corectă a pieselor de mobilier este esenţială, pentru că nu vei mai pierde timp deplasându-te haotic de la un dulap la altul!

Investeşte în piese de mobilier dotate cu etajere, în sertare şi în accesoriile de birotică potrivite. Un angajat productiv jonglează zilnic cu sute de documente şi are nevoie de pixuri, agrafe, capsatoare şi de alte câteva zeci de articole de birou, care vor ajunge să îi invadeze treptat spaţiul de lucru. Piesele de mobilier cu etajere şi sertare sunt ideale pentru a te debarasa de dezordinea de pe birou! De asemenea, organizatoarele, suporturile de documente şi instrumente de scris, dar şi bibliorafturile nu pot lipsi din spaţiul de lucru al unui angajat (sau antreprenor) de cinci stele.

Păstrează două tăviţe pe birou. O regulă simplă, care te va ajuta să îţi organizezi munca precum o femeie de afaceri de succes, este să plasezi două tăviţe pe birou: una pentru documentele noi, de care nu te-ai atins, şi alta pentru cele în curs de rezolvare. Vei vedea cum economiseşti timp preţios.

Ai nevoie de un scaun de birou de calitate. Cum ai putea să devii un exemplu de productivitate, dacă durerile de spate şi de ceafă nu îţi mai dau pace? Un scaun de birou de calitate îţi va proteja sănătatea, dar şi puterea de muncă.

Accentele de culoare, detaliile necesare! Noi te sfătuim să optezi pentru un mobilier de birou din lemn, în nuanţe calde, pe care să îl presari artistic cu câteva oaze de culoare: poate fi vorba despre un scaun de birou în nuanţe vii, despre un tablou sau despre o plantă verde. Vei vedea cum devii brusc nu doar mai creativă, dar şi mai productivă!

Ansamblurile office de la Elvila, secretul angajaţilor productivi

Aşa cum am stabilit, importanţa spaţiului de lucru este de necontestat. Dacă îţi doreşti să atingi performanţele stelare ale oamenilor de succes ai planetei, ai nevoie de un ansamblu office de calitate. Noi avem trei propuneri tentante pentru tine, oferite de Elvila!

Un spaţiu de lucru în tonuri de brun-maroniu dobândeşte o căldură liniştitoare, care va încuraja fluxul ideilor de geniu, dar nu va perturba nicicum activitatea cu tentaţii inutile. Biroul este suficient de încăpător pentru laptop sau PC, dar şi pentru cele două tăviţe pe care ţi le-am recomandat mai sus. Etajerele şi dulapurile sunt suficiente pentru a-ţi găzdui chiar şi munca de o viaţă, iar accentele de sticlă fumurie sunt detaliul stilat indispensabil spaţiului de lucru al unei femei de afaceri sofisticate.

Tonurile de crem stimulează, la rândul lor, productivitatea, oferindu-ţi aceeaşi tuşă de simplitate a detaliilor şi a designului. Din nou, ai la îndemână o multitudine de opţiuni de depozitare şi organizare: biroul îţi oferă un spaţiu de lucru amplu, iar ansamblul de dulapuri şi etajere este ideal pentru a include toate accesoriile şi documentaţia de care ai nevoie în munca ta de zi cu zi.

Cu o cană de cafea în mână, orice sarcină pare a fi floare la ureche. Însă cafeina în exces este dăunătoare productivităţii, aşa că noi alegem să păstrăm doar bogăţia sa coloristică, optând pentru un birou cu accente café au lait. Organizarea va fi facilitată de piesele de mobilier funcţionale: îţi stau la dispoziţie dulapuri, etajere şi un birou demn de angajata lunii! Ergonomia urmăreşte cu precizie distincţia despre care am vorbit mai sus: spaţiul în care lucrezi (biroul şi corpul mobil cu patru sertare) este perfect departajat de zona de depozitare.

Un spaţiu de lucru impecabil organizat, ergonomic, va fi garanţia unei productivităţi superioare la locul de muncă. Elvila îţi vine în ajutor oferindu-ţi ansambluri office funcţionale, dar şi stilate, care vor răspunde tuturor nevoilor tale, garantându-ţi în acelaşi timp un spor de productivitate incredibil!

Surse foto: pexels.com

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.