Beauty Fridays

Dieta braziliană te ajută să slăbeşti 12 kilograme într-o lună!

Luni, 12.09.2016
de Andreea Baluteanu

Ce îţi vine în minte atunci când te gândeşti la lookul braziliencelor? Fund bombat, sâni frumoşi şi talie de viespe! Dacă nu eşti încă sigură de faptul că aceste muritoare norocoase se numără printre cele mai atrăgătoare fiinţe din Univers, îţi oferim trei exemple: Gisele Bundchen, cel mai bine plătit supermodel, Alessandra Ambrosio şi nu mai puţin fermecătoarea Adriana Lima!

Care este secretul lor? Pe lângă frumuseţea nativă, stilul de viaţă, în care alimentaţia deţine un rol esenţial! Descoperă mai jos dieta braziliană, care te va ajuta să scapi de 12 kilograme în mai puţin de o lună!

Dieta braziliană te ajută să rămâi suplă şi sănătoasă!

Ce ai spune despre o dietă care te ajută să slăbeşti un număr impresionant de kilograme, fără să te înfometezi, ci având o alimentaţie sănătoasă şi diversificată? Nu, nu e o vrajă marca Harry Potter, ci un super truc cât se poate de real: dieta braziliană!

Ca să îţi uşurăm înţelegerea ei (vei fi uimită de cât de simplă e), vom începe mai întâi cu interdicţiile dietei braziliene!

Percepe diferenţa între foame şi poftă! Au trecut mai mult de trei ore de la ultima masă? Atunci, da, îţi este foame! Ai văzut un fel de mâncare apetisant şi, deşi abia ţi-ai luat prânzul, simţi că ai nevoie de el aici şi acum? Nu e vorba decât de o poftă, care îţi va aduce nu numai o satisfacţie momentană, ci şi câteva depozite de grăsime pe coapse. Merită? Noi spunem că nu!

Nu există cură de slăbire fără sport! Te rugăm să cobori de pe norii pufoşi pe care te-ai refugiat: nu există cură de slăbire sănătoasă care să nu includă mişcare! Frumoasele Carnavalului de la Rio exersează zile în şir pentru a deprinde acele unduiri sexi, dar dacă nu eşti adepta dansului, te poţi abona la înot, cycling sau jogging. Acest principiu este sfânt pentru dieta braziliană!

Renunţă la gustările târzii!  Te trezeşti în miez de noapte, speriată după un coşmar, şi dai iama în frigider, pentru a te ospăta dintr-o prăjitură cremoasă şi reconfortantă? Dieta braziliană ne învaţă că trebuie să existe cel puţin 10 ore între cină şi micul dejun. Între aceste mese, nu ai voie să consumi nimic în afară de un ceai sau apă! Vei slăbi, vei fi mai sănătoasă, iar pielea şi părul tău vor străluci!

Nu mai mult de un pumn! Ştii acele cure de slăbire care indică precis gramajul porţiilor? Nu te-ai întrebat niciodată cum sunt ele potrivite pentru fete înalte cu trup androgin sau pentru siluete mignone voluptuoase? Noi da! Dieta braziliană face această distincţie importantă: porţiile tale nu trebuie să depăşească mărimea pumnului şi ai nevoie de 3 mese principale şi de 3 gustări între acestea!

Aşa nu! Chiar şi permisiva dietă braziliană are restricţiile sale: trebuie să renunţi la alimentele cu conservanţi, la băuturile acidulate, să limitezi consumul de alcool, să te concentrezi pe fructe şi legume proaspete şi să te abonezi la cele 8 pahare cu apă obligatorii pe zi!

Acum, că am stabilit de la ce trebuie să te înfrânezi în dieta braziliană, îţi oferim şi un plan alimentar validat de aceste frumuseţi, pe care să îl urmezi timp de 7 zile. Gramajul este doar orientativ: ţine minte, porţia nu trebuie să depăşească un pumn!

Luni: mic dejun - o portocală şi o banană, un pahar cu suc de portocale; gustare - un pahar cu suc de portocale şi o felie de toast; prânz - 100 g peşte pregătit la aburi şi salată; cină - la fel ca la prânz; gustare înainte de culcare - un pahar cu suc de portocale şi o felie de toast.

Marţi: mic dejun - un ou fiert, un pahar cu suc de mere; gustare - o felie de toast şi un pahar cu suc de mere; prânz - 100 g carne la grătar (peşte, pui sau curcan), 2 cartofi fierţi, 4 frunze de salată verde; cină - 200g de peşte la aburi, garnitură de mazăre şi salată verde; gustare înainte de culcare - o felie de toast şi un pahar cu suc de mere.

Miercuri: mic dejun - un pahar cu lapte degresat şi o felie de toast; gustare - 100g de brânză low fat; prânz - 100 g de orez, 150g de salată de varză cu pătrunjel şi suc de lămâie; cină - 100 g de carne la grătar şi 4 frunze de salată, un măr ca desert; gustare înainte de culcare - o felie de toast şi un pahar cu suc de mere.

Joi: mic dejun - un pahar cu suc de ananas şi 60 g de ananas; gustare - un pahar cu suc de ananas şi o felie de toast; prânz - 100 g de carne la aburi, o bucată mică de brânză şi o portocală; cină - 2 cartofi fierţi, 150 g de salată verde cu morcovi şi ulei de măsline; gustare înainte de culcare - un pahar dcu suc de ananas şi o felie de toast.

Vineri: mic dejun - un pahar cu suc de mere, o felie de toast; gustare - un măr şi o portocală; prânz - 150 g de peşte la aburi şi 2 morcovi mici; cină - un castron cu supă de legume şi o felie de pâine; gustare înainte de culcare - un pahar cu suc de portocale şi o felie de toast.

Sâmbătă: mic dejun - un pahar cu suc de mere, o felie de toast; gustare - 150 g de salată şi mix de carne de vită fiartă; prânz - un castron cu supă de legume, o felie de pâine; cină - 100 g de ciuperci la grătar şi 100 g de legume la alegere; gustare înainte de culcare - un pahar cu suc de mere şi 2 biscuiţi.

Duminică: mic dejun - o banană, un pumn de struguri; gustare - un pahar cu suc de morcovi, o felie de toast; prânz - 100 g de carne la grătar, 100 g salată de varză cu suc de lămâie; cină - un castron cu supă de legume cu o felie de pâine, 4 felii de salată şi un pumn de fructe; gustare înainte de culcare - un pahar cu suc de mere, 2 smochine.

Tu ce părere ai despre dieta braziliană, care te ajută să slăbeşti fără a te înfometa, ci adoptând principii sănătoase de viaţă?

Citeşte aici şi despre dieta alcalină!

Surse foto: Instagram, Splashnews

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

2.3 (3)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016