Cum să te îmbraci pentru o sesiune de Pilates, sportul care îţi poate schimba viaţa!

Marţi, 04.10.2016
de Andreea Baluteanu

Îţi doreşti un corp suplu, graţios, cu muşchi bine definiţi, dar întinzându-se delicat? Vrei să îţi îmbunătăţeşti flexibilitatea, să respiri mai bine, să scapi de durerile de spate cauzate de sedentarism şi să te bucuri de o stare de bine continuă? Avem un răspuns pentru toate aceste dorinţe: sesiunile de Pilates!

Află ce beneficii au aceste exerciții asupra corpului tău și ce echipament ar trebui să alegi când vrei să te apuci de un astfel de antrenament.

femeie care face pilates

Pilates, sportul care îţi poate schimba viaţa

Atunci când vedete ca Gwyneth Paltrow sau Madonna jură că o formă de mişcare le-a dăruit un trup de zeiță, suntem instant curioase despre ce este vorba! Pilates este un sport adorat de superstaruri, dar şi de muritoarele de rând, dovedind că este o opţiune excelentă pentru fiecare dintre noi!  

Pentru a efectua corect un astfel de antrenament, ai nevoie de multă concentrare, un echipament care să îți permită să te miști în voie și o saltea. 45 de minute de Pilates pe zi vor face minuni pentru trupul tău, pentru că aceste exerciții îți întăresc mușchii, îți cresc flexibilitatea și rezistența și îți dau energie. Dacă te-am convins, urmărește filmulețul de mai jos și apucă-te de treabă!

Echipamentul ideal pentru o oră care îţi transformă trupul şi spiritul

Trebuie să onorăm o asemenea formă de mişcare binefăcătoare cu un echipament pe măsură! Deşi la ora de Pilates nu vei transpira la fel de abundent ca la o sesiune de jogging, noi îţi recomandăm să mizezi în continuare pe materialele absorbante, precum elastan, polyester sau nailon. Croiul este la fel de important: optează pentru haine fără cusături, care să îţi permită o libertate mai mare de mişcare.

Renunţă la pantalonii de trening largi, pentru că te vor împiedica să te răsuceşti în poziţiile specifice de Pilates, și cumpără cu toată încrederea colanți de yoga, care îţi vor flata noii muşchi, elastici şi graţioşi!  Un tricou simplu, cu croi relaxat, și un maiou care îţi urmăreşte linia trupului sunt, de asemenea, opţiuni câştigătoare.

Dacă eşti încrezătoare în fizicul tău şi vrei să îţi urmăreşti constant progresul din zona abdominală, o bustieră cu susținere integrată, din materiale care lasă pielea să respire, va fi excelentă. În toate cazurile, evită detaliile de croi şi protuberanţele de pe spate, deoarece Pilatesul presupune lucrul pe saltea, iar excesul de material în această zonă va provoca un disconfort sporit.

Profită şi tu de multiplele beneficii ale Pilatesului şi include-l în rutina ta de antrenament, alături de jogging, yoga sau cardio! Împreună, îţi vor contura un trup perfect!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4.3 (6)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Alte subiecte care te-ar putea interesa

Sfaturi pentru exerciții de rezistență ca la carte

Cauta un furnizor in zona ta

top 5 divahair.ro

  • vizionate
  • votate
  • discutate

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016