Beauty Fridays

Cele mai bune exercitii de slabit pentru silueta androgina

Miercuri, 20.01.2016
de Alexa Galgau

Femeile care au silueta androgina sunt, de obicei, foarte nemultumite de cum arata, din cauza ca nu au forme suficient de voluptuoase. Aceasta este silueta ideala pentru modelling, dar daca esti o femeie obisnuita si te uiti cu jind la dive precum Jennifer Lopez sau Beyonce, poti sa slabesti si sa iti modelezi corpul astfel incat sa devina mult mai atragator.

Descopera cele mai bune exercitii de slabit pentru silueta androgina!

Exercitii de slabit pentru silueta androgina

Atunci cand natura nu te-a inzestrat cu forme pline si atragatoare, nu trebuie sa te resemnezi, ci sa ridici...greutati. Solutia consta intr-o rutina bine gandita de exercitii care, daca este urmata corect, iti va schimba complet trupul. Mai exact, ai nevoie de exercitii cardio combinate cu cele de tonifiere a tuturor grupelor de muschi. In cazul tau, pentru ca ai aceasta constitutie, nu este nevoie sa te concentrezi cel mai mult pe arderea caloriilor, ci pe dezvoltarea musculaturii. Cu toate acestea, este indicat sa ai cel putin 2 sesiuni de exercitii cardio pe saptamana, pentru a optimiza trainingul pe care ti-l propunem mai jos. 

Exercitiile de slabit pentru silueta androgina trebuie facute de 3-4 ori pe saptamana, cate un set din fiecare tip intr-un circuit (in total vor fi 3). Intre acestea ai voie sa iei o pauza de un minut, avand in vedere ca nu sunt chiar cele mai simple exercitii. 

Un circuit de exercitii de slabit pentru silueta androgina cuprinde:

Exercitiul 1: stai in picioare, cu talpile departate (putin in afara soldurilor), genunchii relaxati si mainile pe langa corp, tinand doua greutati a cate 2,5 kg fiecare. Incordeaza muschii abdominali si impinge posteriorul inapoi, coborand trunchiul, astfel incat sa fie paralel cu podeaua. Bratele trebuie tinute in continuare intinse, iar greutatile nu trebuie sa mearga mai jos de nivelul gambelor. Tine spatele drept si foloseste-te de muschii fesieri pentru a ridica trunchiul in pozitie verticala si bratele deasupra capului, cu palmele indreptate spre interior. Revino in pozitia initiala si repeta de 12 ori exercitiul.

   

Exercitiul 2:  stai in pozitie verticala, cu picioarele lipite, cu mainile pe langa corp si tinand in ele o pereche de greutati. Lasa-te intr-o fandare, indoind ambii genunchi la 90 de grade si tinand bratele pe langa corp in continuare. Ridica-te doar pe jumatate, astfel incat genunchii sa fie indoiti la 45 de grade, apoi coboara din nou intr-o fandare completa, ca mai devreme. Repeta exercitiul de 10 ori, apoi schimba piciorul. 

   

Exercitiul 3:  stai in pozitie verticala, cu picioarele departate si mainile pe langa corp, tinand cate o greutate in fiecare. Incordeaza muschii abdominali si ridica mainile in forma de „V”, doar pana la nivelul umerilor, nu mai sus. Revino incet in pozitia initiala si repeta exercitiul de 12 ori. 

   

Exercitiul 4:  stai cu piciorul drept in fata si cu cel stang intins in spate, tinand o greutate cu ambele maini, deasupra capului. Realizeaza o fandare, indoind genunchiul pana ajunge in dreptul gleznei si tinand greutatea in spatele capului (coatele trebuie sa fie in dreptul urechilor). Apoi, intinde bratele deasupra capului, formand o linie diagonala care porneste din piciorul stang si se termina cu greutatea. Indoaie iar coatele, astfel incat greutatea sa ajunga din nou in spatele capului. Repeta exercitiul de 8 ori. 

 

Exercitiul 5: stai in pozitia scandura, intinsa paralel cu solul, cu sprijin in palme si pe varfurile degetelor de la picioare. Distanteaza mana si piciorul drept in afara corpului, la cativa centimetri, si fa o flotare. Impinge corpul inapoi si repeta exercitiul cu mana si piciorul stang departate de corp. Se fac 10 repetitii pe fiecare parte. 

   

Exercitiul 6:  stai in picioare, cu bratele pe langa corp, tinand in fiecare mana cate o greutate. Ridica bratele astfel incat coatele sa ramana lipite de corp si greutatile sa ajunga la nivelul pieptului. Realizeaza o fandare pe diagonala, cu piciorul drept indoit si cel stang intins in spate (imagineaza-ti ca esti intr-un patrat si piciorul drept e pus in coltul din dreapta sus, iar cel stang in coltul din stanga jos). Coboara greutatile la podea, in fata genunchiului. Revino in pozitia initiala si repeta exercitiul de 8 ori pentru fiecare picior. 

 

Aceste exercitii de slabit si de tonifiere pentru silueta androgina iti vor oferi acele forme la care pana acum doar visai!

Sursa: shape.com

Umeri Brate Piept Abdomen Talie Fesieri Picioare

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

top 5 divahair.ro

  • vizionate
  • votate
  • discutate
  1. Cum îţi alegi banda de alergat (61 vizite)
  1. Cum îţi alegi banda de alergat (0 comentarii)

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016