Cele mai bune exercitii pentru abdomen, special pentru femei!

Marţi, 26.01.2016
de Silvia Ganea

Fiecare femeie viseaza sa aiba corpul ideal, insa nu toate sunt norocoasele posesoare ale trupului perfect. Pe de alta parte, fiecare om are o definitie diferita despre ceea ce inseamna perfectiunea, asadar, parerile si gusturile vor fi mereu impartite. Totusi, cand vine vorba despre femei si despre dorinta lor de a arata perfect in orice circumstanta, lucrurile nu stau cu totul diferit. Fiecare isi doreste un corp tonifiat, fara grasime pe abdomen, celulita sau vergeturi pe copse. Insa acest lucru este posibil doar daca dieta este una echilibrata, iar stilul de viata activ.

Daca vrei sa ai un abdomen plat, cu patretele, singura varianta de a-l obtine este sa mergi la sala, insa anumite exercitii le poti face si acasa, in intimitatea casei tale.

Asadar, iata care sunt cele mai bune exercitii pentru abdomen, special pentru femei:

Daca nu ai timp sa mergi la sala sau pur si simplu nu-ti place sa mergi in locuri aglomerate, exista o multitudine de exercitii fizice pe care le poti face acasa, cu un minim de accesorii. Ai nevoie doar de o saltea de fitness (pe care o gasesti la preturi incepand cu 11 lei), de o minge „fit ball”, ale carei tarife pornesc de la de 19 de lei, si de un elastic pentru tonifiere, pe care il poti achizitiona cu 40 de lei. Asadar, aceste achizitii insumeaza mai putin decat un abonament lunar la sala si, mai mult decat atat, le poti lua cu tine si in vacante sau deplasari, daca esti adepta exercitiilor zilnice.

Exercitii pentru abdomenul superior

 

Pentru a lucra partea de sus a abdomenului, te poti folosi de mingea de gimnastica, iar exercitiile, desi pot parea dificile la inceput, nu sunt deloc greu de executat. Asa cum poti vedea si in imagine, trebuie sa iti pui mainile la ceafa si sa tii picioarele departate, sprijinindu-te cu spatele pe bila de fitness. Ridica-ti corpul la 45 de grade si ai grija la pozitia gatului. Executa cateva serii a cate 25 de exercitii.

 

Un alt tip de exercitiu extrem de eficient, atat pentru abdomen, cat si pentru picioare, se realizeaza tot cu ajutorul bilei si este ceva mai greu de executat, mai ales daca nu esti obisnuita cu activitatea fizica. Prinde mingea cu picioarele si ridica-le la 90 de grade. Vei simti imediat cum iti lucreaza muschii, inca de la primele miscari!

 

Daca nu ai o astfel de minge la indemana, poti executa alte serii de exercitii, cum ar fi, de exemplu, cele de tip Pilates. Intinde-te pe saltea, ridica-ti corpul si picioarele la 45 de grade si pastreaza mainile pe langa corp. Mentine corpul in aceasta pozitie si misca foarte putin bratele sus-jos, de aproximativ 100 de ori. Acestea trebuie sa ramana in pozitie dreapta, pe langa corp, la 180 de grade.

Exercitii pentru abdomenul inferior

 

Astfel de exercitii pentru abdomen, special pentru femei, se pot realiza cu ajutorul benzii elastice, care este destul de facil de utilizat. Dupa ce te-ai intins pe saltea, prinde cele doua capete ale benzii de picioarele tale si tine capatul celalalt cu ambele brate. Ridica piciorul (prin schimbare) la 45 de grade. Pentru o eficienta sporita a acestei activitati, mentine ambele picioare ridicate la cativa centimentri deasupra saltelei si executa aceste miscari.

 

Un alt exercitiu foarte eficient pentru abdomenul inferior se poate face si fara ajutorul accesoriilor sportive. Dupa ce te-ai intins pe saltea, ridica-ti bratele si picioarele la 90 de grade, pana reusesti sa-ti atingi degetele de la picioare cu cele de la maini. Executa serii a cate 20 de miscari.

Exercitii intense pentru un abdomen de vis 

 

Miscarile care iti lucreaza abdomenul in intregime se pot face si fara „contributia” altor accesorii, insa la fel de recomandate sunt si cele care se pot executa cu ajutorul mingii de gimnastica. Incearca sa faci zilnic cateva abdomene, iar astfel iti vei lucra foarte bine acei muschi ai corpului, insa si bratele si picioarele se vor „resimti”. Daca te folosesti de bila, vei invata si sa ai un echilibru mai bun, pentru ca nu-ti va fi usor sa tii mingea „sub control”.

 

Completeaza aceste exercitii cu miscarile „pe oblic”, asa cum se poate observa in imaginea de mai sus. Dupa ce te-ai intins pe saltea, ridica piciorul si bratul opus acestuia la 45 de grade, aceeasi pozitie in care trebuie sa se afle si abdomenul.

Nu ai cum sa nu obtii abdomenul mult ravnit cu aceste exercitii, asa ca incearca sa le faci zilnic, pentru rezultate rapide si eficiente. Vei pune in practica aceste exercitii pentru abdomen, special pentru femei?

Surse: active.com, popsugar.com, bodyrock.tv

Abdomen

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1 (1)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

top 5 divahair.ro

  • vizionate
  • votate
  • discutate
  1. Exerciţiul care îți aspiră burta! (1222 vizite)
  2. Cum îţi alegi banda de alergat (69 vizite)
  1. Exerciţiul care îți aspiră burta! (0 comentarii)
  2. Cum îţi alegi banda de alergat (0 comentarii)

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016