Cum să te menţii în formă după 30 de ani: sfaturi de la Sonia Argint-Ionescu

Marţi, 07.06.2016
de Bianca Geica

Să te menţii în formă după 30 de ani poate reprezenta o adevărată provocare! Specialiştii confirmă faptul că, odată ce atingem pragul acestei vârste, în organismul nostru se produc mai multe schimbări: metabolismul devine mai lent şi apar neplăcutele dezechilbre hormonale, ceea ce înseamnă că există riscul acumulării kilogramelor în plus, pe nesimţite. Cum să te bucuri de o siluetă de invidiat chiar şi după 30 de ani? Pe lângă faptul că trebuie să adopţi o alimentaţie sănătoasă (adio, junk-food, băuturi carbogazoase şi pizza savurată la ceas de seară!), este foarte important să faci mişcare ori de câte ori ai ocazia! Cel puţin asta ne recomandă Sonia Argint-Ionescu, prezentatoarea emisiunii „Vreau să fiu sănătos”, care la 34 de ani are un trup după care majoritatea dintre noi tânjim.

 

Sportul a făcut parte din viaţa Soniei încă din adolescenţă. Fiindcă îşi doreşte ca fiecare dintre noi să ne bucurăm din plin de beneficiile unui stil de viaţă sănătos, activ, Sonia Argint-Ionescu a pus bazele propriului său blog, unde oferă zilnic sfaturi legate de sport, alimentaţie şi frumuseţe. Aşadar, dacă vrei să afli cum să te menţii în formă după 30 de ani, citeşte în continuare câteva sfaturi de la Sonia Argint-Ionescu:

Apucă-te de yoga!

Până acum un an, Sonia Argint-Ionescu era de părere că yoga este o practică plictisitoare şi prea puţin solicitantă pentru ea. În prezent, vedeta practică săptămânal câte o oră de yoga, pe care o recomandă fiecăreia dintre noi, din câteva motive simple şi importante:

  • capeţi mai multă flexibilitate;
  • yoga întăreşte musculatura şi te ajută să previi durerile de muşchi sau de articulaţii;
  • cu ajutorul exerciţiilor yoga, circulaţia sanguină se îmbunătăţeşte;
  • yoga relaxează, combate depresia şi stimulează nivelul de serotonină.

Aleargă!

Chiar dacă Sonia merge frecvent la sala de sport, în special pentru clasele de yoga, ea susţine că preferă oricând să alerge în aer liber, indiferent de condiţiile meteo! Vedeta obişnuieşte să alerge în parc încă de la vârsta de 15 ani şi recunoaşte că la început nu i-a fost deloc uşor: „Pe măsură ce perseverezi, devine tot mai uşor. Muşchii căpăta forţă, inima şi plămânii se aclimatizează, iar rezistenţa creşte semnificativ. Ca să nu mai spun că această formă de mişcare este una dintre metodele în urma cărora cu siguranţă vei slăbi!”, scrie Sonia pe blogul său. 

Pe Sonia nu o sperie vremea capricioasă, ea mărturisind, tot într-o postare pe blogul său, că aleargă chiar şi iarna! Ba mai mult, ea recomandă această formă de mişcare când este frig afară, fiindcă aleile parcurilor nu sunt atât de aglomerate, vei fi super-energizată şi îţi va creşte rezistenţa la frig.

Participă la competiţii sportive!

Setează-ţi ţeluri înalte şi înscrie-te la competiţii sportive! Bineînţeles, ţelul tău nu trebuie să fie cel de a câştiga, ci de a-ţi testa propriile limite, fizice şi psihice. Sonia a participat deja la două semimaratoane, inclusiv la cel care a avut loc în urmă cu o lună, în Bucureşti!

Pe această cale, ea a demonstrat încă o dată că mişcarea efectuată constant contribuie la o rezistenţă fizică de invidiat. Ambasadorul Bucharest Half Marathon a participat a doua oară în viaţa ei la o cursă de semimaraton, adică a alergat 21 de kilometri. 

 

 

„Alături de mine a fost şi de această dată soţul meu, care m-a încurajat constant şi m-a ajutat să trec peste momentele în care mi-era greu să continui. Pentru că, da, chiar şi când eşti bine antrenat, o astfel de alergare reprezintă un efort considerabil. Dar mă bucur că am reuşit să-mi dovedesc, în primul rând mie, că pot şi că am ambiţie de a duce ceva la bun sfârşit", a mărturisit Sonia Argint-Ionescu.


Credit foto: Laurentiu Mihai

Aşadar, sportul ar trebui să ocupe un rol important în viaţa noastră. Nu degeaba specialiştii recomandă să facem mişcare cel puţin 30 de minute în fiecare zi. Sportul ne ajută să ne menţinem în formă indiferent de vârstă, contribuie la creşterea capacităţii mentale, elimină depresia şi insomnia, încetineşte procesul fizic de îmbătrânire şi reduce riscul afecţiunilor cardiovasculare!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4 (5)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

top 5 divahair.ro

  • vizionate
  • votate
  • discutate
  1. Exerciţiul care îți aspiră burta! (1218 vizite)
  2. Cum îţi alegi banda de alergat (68 vizite)
  1. Exerciţiul care îți aspiră burta! (0 comentarii)
  2. Cum îţi alegi banda de alergat (0 comentarii)

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016