Beauty Fridays

Vrei sa arati bine? Incearca aceste exercitii pentru abdomen acasa!

Joi, 17.03.2016
de Alexa Galgau

Grasimea de pe abdomen este adesea cea mai „incapatanata”, mai ales la femei. Ce poate fi mai frustrant decat sa mergi luni intregi la sala, sa alergi si sa transpiri zi de zi pana la epuizare si totusi sa nu reusesti sa obtii acel abdomen plat si ferm, cum vezi pe toate copertele revistelor?

In randurile urmatoare iti oferim cateva sfaturi pretioase pentru a scapa de grasimea inestetica din aceasta zona si iti propunem 5 exercitii pentru abdomen care pot fi facute acasa, o combinatie intre yoga, pilates si balet!

5 exercitii pentru abdomen de facut acasa

Daca te-ai decis sa scapi de aripioarele de pe abdomen si de burta inestetica, va trebui sa fii dispusa sa faci mult efort in acest sens, si nu numai efort fizic. Iata cateva reguli de aur pe care sa le respecti atunci cand vrei sa ai un abdomen plat:

- ajusteaza-ti alimentatia astfel incat sa consumi mai multe alimente care te ajuta sa slabesti si care previn depunerea grasimii pe abdomen. Gasesti aici o lista cu aceste produse-minune!

-  imbina antrenamentul cardio cu cel de forta, nu te baza doar pe o singura forma de efort fizic;

- nu iti rezuma antrenamentul pentru a da jos burta la abdomene, deoarece nu sunt atat de eficiente in acest sens;

- evita alimentele care baloneaza si incearca aceste remedii naturiste daca te confrunti cu aceasta problema;

- evita alimentele bogate in sodiu, deoarece favorizeaza retentia de apa, care te va face sa te simti greoaie si se va vedea la nivelul abdomenului. 

Ca sa scapi de burta si sa arati asa cum visezi, iti propunem sa incerci aceste 5 exercitii pentru abdomen acasa:

Exercitiul 1: stai dreapta cu picioarele lipite, talpile in V si mainile ridicate deasupra capului, cu palmele indreptate inainte. Incordeaza muschii abdomenului si, mentinand bratele in dreptul urechilor, curbeaza usor coloana, tragand muschii abdominali inspre interior. Apleaca-te pana degetele ating podeaua si indoaie genunchii in acelasi timp, mentinand calcaiele lipite. Realizeaza apoi miscarea in sens invers, pana revii la pozitia initiala. Acest exercitiu trebuie executat in 3 seturi a cate 15 repetitii. 

   

Exercitiul 2: stai dreapta cu picioarele lipite si bratele intinse in lateral, la nivelul umerilor, nu mai sus, nu mai jos. Mentinand bazinul fix si incordand muschii abdominali, rasuceste-te spre stanga in timp ce scoti aerul din plamani. Intinde piciorul drept intr-o parte, coboara trunchiul (fara a curba coloana) si atinge piciorul stang cu mana dreapta, ca in a doua imagine. Revino in pozitia initiala si realizeaza exercitiul in 3 seturi de 20 de ori. Acest exercitiu este ideal nu doar pentru muschii oblici, ci si pentru echilibru. 

   

Exercitiul 3: stai pe saltea si adu genunchii la piept. Ridica apoi barbia si adu-o spre piept si roteste coloana, astfel incat sa aduci genunchii spre fata si sa te sprijini pe omoplati. Mentinand coloana curbata si abdomenul cat mai incordat, revino imediat in pozitia initiala, sprijina-te in posterior si realizeaza pozitia V cu bratele si picioarele ridicate si intinse astfel incat sa formeze un unghi de 90 de grade. Numara 3 secunde si revino in pozitia initiala. Exercitiul se face in 3 seturi a cate 10 repetitii. 

 

Exercitiul 4: stai in pozitia scandura, adica aceea pe care o adopti atunci cand vrei sa faci o flotare. Tine muschii abdominali si pe cei fesieri cat mai incordati, iar coloana cat mai dreapta. Din aceasta pozitie, indoaie genunchii si realizeaza un salt cu picioarele pana in dreptul mainilor, dupa care ridica imediat trunchiul si bratele. Vei ajunge intr-o pozitie similara cu cea dintr-o genuflexiune (vezi imaginea a doua). Repeta exercitiu in 3 seturi a cate 15 repetitii. 

 

Exercitiul 5: stai dreapta cu picioarele lipite si mainile pe langa corp, incordand coapsele si abdomenul. Intinde mana dreapta deasupra capului si indoaie trunchiul si cotul spre stanga. Revino in pozitia initiala, apoi indoaie genunchiul drept si ridica-l spre cotul drept, incercand sa atingi bratul de picior. Repeta exercitiul pe partea stanga. Executa 3 seturi a cate 15 repetitii. 

   

Incearca si tu acest exercitii pentru abdomen de facut acasa si respecta sfaturile noastre pentru a scapa de grasimea de pe burta. Cu siguranta vei obtine rezultate mai repede decat te astepti!

Sursa foto: shape.com

Abdomen Talie

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

top 5 divahair.ro

  • vizionate
  • votate
  • discutate
  1. Cum îţi alegi banda de alergat (55 vizite)
  1. Cum îţi alegi banda de alergat (0 comentarii)

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016