Tamaris este cel mai popular retailer de moda din Germania

Tamaris este cel mai popular retailer de moda din Germania

Redactor Divahair.ro

Un profil clar si focalizarea pe publicul tinta fac din Tamaris cel mai popular retailer de moda al Germaniei, pe segmentul textile si incaltaminte. Acesta este rezultatul studiului anual al consumatorilor realizat de OC&C Strategy Consultants. Pentru elaborarea „Proposition-Index 2015", diferitele promisiuni de servicii oferite de 95 de retaileri germane au fost analizate prin intermediul a 26.000 de evaluari individuale ale consumatorilor germani.

"Calitatea este atunci cand se intoarce clientul, nu produsul". Motto-ul fondatorului companiei Horst Wort-mann a dat rezultate pentru Tamaris. Producatorul de pantofi din Detmold a recunoscut inca de la inceput ca orientarea pe servicii si satisfactia clientilor sunt avantaje competitive importante. Tamaris incearca sa castige ambasadori ai brandului prin focusarea pe nevoile clientilor, mai ales intr-un context in care este din ce in ce mai greu sa iesi in evidenta doar prin produs. Popularul brand de incaltaminte combina calitatea cu expertiza in tendinte pentru a obtine un raport pret-calitate foarte bun, care interzice explicit reducerile. Gama diversa oferita de colectiile Tamaris garanteaza ca persoanele din fiecare grupa de varsta vor gasi ceea ce cauta, iar nivelul ridicat de patrundere pe piata, cu peste 1.000 de spatii comerciale, creste accesibilitatea colectiilor in intreaga lume. Designul inconfundabil duce, de asemenea, la o recunoastere extrem de ridicata a brandului. Multumita profilului clar, Tamaris a reusit sa creasca satisfactia consumatorilor cu 2,5% si a urcat opt pozitii in clasament in 2015.

Toti clientii care au vizitat sau au cumparat dintr-un anumit magazin in ultimele trei luni au putut sa isi exprime opinia despre Tamaris. Pe langa intrebari despre preturi, calitate si diversitatea produselor, clientii au fost chestionati si asupra experientei lor de cumparare si a modului in care personalul magazinului s-a comportat cu ei. Raspunsurile au aratat in mod clar ca nivelul serviciilor percepute de consumator au influenta directa asupra satisfactiei lor generale si asupra probabilitatii de a recomanda retailerul mai departe. Desi produsul ramane focusul principal al clientilor, sondajul a demonstrat ca o experienta de cumparare simpla si placuta, o pre-selectie adecvata si sfaturi bune din partea personalului de vanzare devin chiar mai importante in alegerea brandului si a locului de cumparare.

Aceasta trasatura distinctiva este importanta atat in competitia cu retailerii de moda, cat si in competitia cu retailerii din mediul online, care tind sa aiba preturi mult mai scazute. Cu toate acestea, dupa cum a aratat si studiul, orientarea serviciilor catre o abordare "prietenoasa si competenta", dar si catre o adresare directa a problemelor reprezinta cele mai importante critetii pentru ca un retailer sa castige si sa isi mentina avantajul competitiv. Dovada faptului ca Tamaris reuseste acest lucru nu este doar pozitia de lider pe care o are in studiul OC&C, dar si premiul pe care l-a obtinut recent, "Campionul numarul 1 in serviciile de comert stationar de incaltaminte".

Tamaris a reusit sa isi asigure un loc ravnit printre castigatorii medaliei de aur in topul cel mai extins al serviciilor din Germania, realizat de cotidianul Die Welt si de societatea Service Value GmbH.   

Articolul urmator
Pantalonii-vedetă ai anului 2023: merg în orice sezon și sunt potriviți pentru orice tip de siluetă
Pantalonii-vedetă ai anului 2023: merg în orice sezon și sunt potriviți pentru orice tip de siluetă
Care este cel mai mare defect al tau?
Incepe quiz
Care este cel mai mare defect al tau?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.