Review pentru Apa de parfum Lancome Poeme

Miercuri, 03.04.2013
de Roxana Pana

Poeme by Lancome este un parfum floral-oriental, cald, senzual si plin de personalitate, care cucereste inima oricarei femei. Notele rafinate ale compozitiei se dezvaluie alternativ, precum un ecou, imbinand acordurile orientale, clasice, de tuberoza si iasomie cu notele calde de mosc, ambra si vanilie, care ii ofera o baza balsamica. O adevarata esenta lirica, Poeme este cea mai sensibila poezie din lumea parfumurilor, aroma florala, densa si rafinata oferindu-i o aura speciala, plina de senzualitate.

Cum ti se pare Apa de parfum Lancome Poeme ? Voteaza!

3.5 (14)
Apa de parfum Lancome Poeme

294 ron

Lansat in anul 1995, Lancome Poeme se deschide cu note de varf proaspete formate din mac albastru himalayan si fructul iubirii, care degaja o aroma unica, hipnotizanta. Inima parfumului contine un buchet irezistibil de flori, precum tuberoza, frezia, iasomia, trandafirul si mimoza, in timp ce notele de baza formate din vanilie, ambra si mosc ofera o aroma vibranta si plina de senzualitate.

Recipientul din sticla de culoare galbena cu un capac auriu aminteste de o calimara fermecata, care protejeaza esenta lirica a parfumului, ale carui acorduri rafinate si luxurioase te imbie la o reverie romantica.

Mod de folosire: Daca vrei ca mirosul parfumului preferat sa persiste cat mai mult, aplica-l pe portiuni de piele unde temperatura corpului este cea mai ridicata si sesizabila, precum la incheietura mainilor, in partea interioara a cotului, pe tample, pe baza gatului si pe partea interioara a genunchilor, dar si in parul proaspat spalat, care va degaja, astfel, o aroma irezistibila la fiecare miscare.

Poeme by Lancome impresioneaza prin intensitatea si rafinamentul notelor florale si orientale, combinatie ce l-a transformat intr-un parfum clasic, indispensabil femeilor elegante, care adora parfumurile sofisticate. Mireasma luxurianta hipnotizeaza simturile printr-un amestec irezistibil de note proaspete de iasomie, tuberoza si trandafir si acorduri orientale senzuale de mosc si ambra, imbracand pielea intr-o aroma enigmatica si seducatoare. Cu fiecare pulverizare, Poeme iti va dezvalui treptat cea mai romantica poezie de dragoste.

In ceea ce priveste dezavantajele, desi intensitatea si rezistenta parfumului sunt fara cusur, este foarte probabil ca acesta sa nu fie pe gustul persoanelor care prefera aromele delicate si subtile. De asemenea, din cauza notelor grele, nu este un parfum foarte versatil, fiind potrivit mai mult pentru sezonul rece.

Cu toate acestea, daca iubesti esentele senzuale, rafinate si intense, Poeme by Lancome este parfumul perfect pentru tine.

Pretul apartine variantei Apa de parfum, 100 ml.