Review pentru Balsam Syoss Silicone Free Color & Volume

Luni, 10.02.2014

Balsamul de par Syoss Silicone Free Color & Volume mizeaza pe o formula care nu contine silicon, parabeni sau parafine, garantand astfel sanatatea parului tau. Promite sa ofere volum parului fin si sa ii lase un aspect plin de viata, mai moale si mai matasos. In plus, ii protejeaza culoarea si ajuta la mentinerea nuantei celui vopsit. Nu in ultimul rand, confera suplete si lasa parul mai usor de pieptanat.

Cum ti se pare Balsam Syoss Silicone Free Color & Volume? Voteaza!

0 (0)
Balsam Syoss Silicone Free Color & Volume

18 ron

Aducand in centrul atentiei o formula de inspiratie profesionala, care scoate de pe lista de ingrediente parabenii, siliconul si parafina, balsamul Syoss Silicone Free Color & Volume mizeaza pe un volum sporit si pe protectia acordata parului vopsit. Contine ingrediente care netezesc si accentueaza supletea si densitatea parului, fiind ideal pentru cel fin.

Formula cremoasa a balsamului se aplica usor, fiind recomandat sa il folosesti doar pe varfuri, pentru a nu-i afecta volumul. Cantitatea mare este specifica Syoss, iar ambalajul in nuante de verde, iti va atrage atentia.

Mod de folosire
: spala parul cu un sampon adaptat nevoilor sale, apoi aplica balsamul si repartizeaza cu ajutorul unui pieptene cu dintii rari, lasand sa actioneze minim 5 minute.

Cel mai important avantaj al balsamului Syoss Silicone Free Color & Volume este reprezentat de formula de inspiratie profesionala, care aduce in centrul atentiei ingrediente folosite in saloane. Balsamul nu contine siliconi, parabeni sau parafina, mentinand sanatatea parului tau. Raportul foarte bun intre pret si cantitatea oferite, alaturi de beneficiile pe care le presupune, sunt alte aspecte de luat in calcul. Usureaza descurcarea parului si il lasa mai moale si mai frumos.

Referitor la principalul dezavantaj al balsamului Syoss Silicone Free Color & Volume, eficienta in imbunatatirea volumului parului nu este impresionanta. Cantitatea mare poate presupune riscul de a te plictisi mai repede de produs.

Pentru aspectele sale pozitive: raportul bun intre pret si calitate, formula de inspiratie profesionala, imbunatatirea aspectului parului, care devine mai moale si mai usor de descurcat, balsamul Syoss Silicone Free Color & Volume merita testat.

Gramaj: 500 ml