Review pentru Loţiune de corp Beyonce Rise

Miercuri, 26.10.2016

Superstarul Beyonce şi-a adus semnătura şi în industria de beauty, lansând o gamă de parfumuri extrem de apreciată. Inspirat de experienţa sa pe scenă, de glamour-ul său şi de dragostea pe care o primeşte din partea fanilor, parfumul Rise cucereşte cu notele calde, opulente. Loţiunea de corp Beyonce Rise îţi va permite să prelungeşti rezistenţa şi intensitatea notelor aromei din aceeaşi gamă, oferindu-ţi şi o piele catifelată, incredibil de mătăsoasă.

Cum ti se pare Loţiune de corp Beyonce Rise? Voteaza!

0 (0)
Loţiune de corp Beyonce Rise

19 ron

Fanii lui Beyonce au fost în extaz atunci când au aflat că artista lor preferată s-a implicat şi în industria de beauty. Spre deosebire de multe dintre parfumurile care poartă amprenta celebrităţilor, Beyonce Rise a fost un succes de casă. Aroma a fost completată de loţiunea de corp cu acelaşi nume, care prezintă note similare cu parfumul: se deschide cu acorduri vivace de caisă, bergamotă italiană şi sorbet de busuioc, continuă cu o inimă compusă din accente ale floriii preferate a artiste, orhideea, alături de frezie şi iasomie, şi se încheie cu o bază caldă, precum iubirea revărsată de fani pe scenă, alcătuită din mosc, vetiver şi luxosul caşmir.

Loţiunea de corp Beyonce Rise are o textură lejeră, care intră repede în piele. Vei fi instant fermecată de mirosul parfumului din aceeaşi gamă şi vei adora recipientul elegant, glamour, conceput de artistă.

Mod de folosire: aplică pe pielea curată, după duş, şi intensifică aroma pulverizând parfumul din aceeaşi gamă.

Cel mai important avantaj al loţiunii de corp Beyonce Rise este reprezentat, fireşte, de faptul că intensifică notele parfumului Rise. Vei constata utilizând toate produsele gamei că aroma ta preferată nu se mai estompează pe parcursul zilei şi că nu vei fi obligată să o reaplici constant. Nu poţi trece cu vederea nici cât de catifelată devine pielea ta după utilizare: moale şi parfumată, ca un gest de seducţie care nu mai are nevoie de nicio completare, acum eşti pregătită să cucereşti.

Desigur, un alt atu al loţiunii de corp Beyonce Rise este redat de faptul că poate fi utilizată ca atare, fără a mai fi nevoie să suprapui un parfum. Mai ales dacă nu eşti adepta miresmelor tari, intense, crema de corp aromată se va transforma în preferata ta, iar tu nu vei mai avea nevoie de alte artificii pentru a seduce.

Îţi recomandăm totuşi să citeşti cu atenţie lista de ingrediente a produsului, astfel încât să te asiguri că nu eşti alergică la niciunul dintre ingredientele sale componente.

Loţiunea de corp Beyonce Rise îţi va completa experienţa utilizării parfumului din aceeaşi gamă şi se va transforma repede în gestul tău de seducţie preferat.

Loţiunea de corp Beyonce Rise este disponibilă pe carespot.ro la preţul de 19 lei (redus de la 44 lei) / 200 ml