Review pentru Mascara Bourjois Volumizer

Duminică, 28.04.2013

Mascara Bourjois Volumizer tenteaza cu o formula brevetata, 2 in 1, care promite o separare de efect a genelor si volum natural, pentru un look de zi, in primul pas si un volum spectaculos, perfect pentru seara, in al doilea pas. Formula bogata in ingrediente benefice este potrivita pentru ochii sensibili si pentru purtatoarele de lentile de contact.

Cum ti se pare Mascara Bourjois Volumizer? Voteaza!

0 (0)
Mascara Bourjois Volumizer

45 ron

Mascara Bourjois Volumizer are la baza o formula brevetata, care functioneaza in doi pasi, gratie periutei transformabile: primul pas presupune definire si individualizarea genelor, iar al doilea pas ofera un plus de volum, pentru gene cu un aspect de-a dreptul spectaculos. Formula sa este bogata in ceramida, care permite aplicarea de straturi ulterioare, fara a incarca si fara a lipi genele intre ele. In plus, contine extracte de ceruri naturale si provitamina B5, cu proprietati fortifiante si reconstructive.

Formula lejera si textura supla permit aplicarea de straturi succesive, in timp ce ambalajul subtire este usor de transportat si cucereste prin combinatia dintre negrul elegant si rozul fancy.

Mod de folosire: aplica de la baza genelor spre varf, prin miscari in zig-zag, pentru un plus de volum.

Principalul avantaj al Bourjois Volumizer este reprezentat de formula inovatoare, in doi pasi, care te tenteaza sa il incerci. Are o dubla directie de actiune, fiind potrivit atat pentru zi, cat si pentru seara. Astfel, in primul pas defineste si pregateste genele pentru volum, in timp ce in al doilea ofera volum vizibil, gene mai dese si mai bine conturate. Formula bogata in ceramida il transforma intr-un produs buildable, care permite aplicarea de mai multe straturi, iar extractul de ceruri naturale si vitamina B5 intaresc genele. Este un produs potrivit, prin functia de amplificare a volumului, atat pentru posesoarele de gene lungi, cat si pentru cele inzestrate cu gene mai scurte si mai rare.

De partea cealalta, sistemul care presupune aplicarea unei cantitati mai mari de produs in pasul al doilea prezinta riscul incarcarii genelor, in cazul in care nu esti atenta si nu elimini surplusul de mascara. Pretul poate fi destul de ridicat, in comparatie cu produsele direct concurente, cu revendicari asemanatoare.

Aspectele sale pozitive, intre care se numara definirea de efect a genelor, volumul frumos si formula bogata in ingrediente benefice, recomanda achizitia mascarei Bourjois Volumizer.

Gramaj: 7 ml

Ingrediente: Aqua (Water), Paraffin, Cyclopentasiloxane, Cera Alba (Beeswax), Palmitic Acid, Stearic Acid,Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax ,Acacia Senegal Gum, Triethanolamine ,Tribehenin, Polyurethane-1,Isododecane, Dimethiconol, Hydroxyethylcellulose, Silica, Aminomethyl Propanediol, Alcohol, Panthenol, Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Tocophery, Acetate,Ethylhexylglycerin,Nylon 6/12,Sodium Acetate, Simethicone, Olive Glycerides, Isopropyl Alcohol. Polysorbate 65, Cellulose, Pantolactone,Methylcellulose, Sorbic Acid, Benzoic Acid,Ceramide 3,BHT,Sulfuric Acid,Tocopherol.