Review pentru Rimel Sexy Pulp Ultra Volum Yves Rocher

Luni, 21.04.2014

Rimelul Sexy Pulp Ultra Volum Yves Rocher promite sa ofere un volum surprinzator genelor, datorat in primul rand periutei cu design special, care imbraca uniform fiecare geana, fiind conceputa ideal pentru genele mai mici din colturile ochilor. Alungeste si curbeaza, separa si defineste, beneficiind de o textura cremoasa care garanteaza ca nu va incarca privirea.

Cum ti se pare Rimel Sexy Pulp Ultra Volum Yves Rocher? Voteaza!

5 (1)
Rimel Sexy Pulp Ultra Volum Yves Rocher

60 ron

Mascara Sexy Pulp Ultra Volum Yves Rocher tenteaza cu volumul superior pe care il ofera genelor, imbracandu-le intr-un strat uniform de culoare. Contine particule destul de intense, care contureaza o privire profunda.

Textura cremoasa a mascarei se aplica usor, avand functie buildable si permitand folosirea de straturi succesive de mascara. Periuta sub forma de clepsidra, din peri naturali, va imbraca si cele mai mici gene intr-un strat uniform de rimel, fara a incarca. Ambalajul in nuante de negru se deosebeste de tuburile obisnuite de mascara prin proportiile superioare.

Mod de folosire
: Mascara se aplica atat pe genele superioare, cat si pe cele inferioare. Prin miscari de zig-zag, contureaza genele, de la radacina la varfuri, apoi repeta aplicarea, daca iti doresti rezultate spectaculoase. Defineste in egala masura si genele inferioare, pentru ca privirea sa capete profunzime.

Principalul avantaj al rimelului Sexy Pulp Ultra Volum Yves Rocher este dat de volumul pe care il ofera genelor. Intr-adevar, acestea sunt multiplicate, mai dese si mai bogate, fara a parea insa incarcate. Textura cremoasa se aplica usor si promite sa nu se intinda si sa nu se faramiteze. Culorile intense te vor cuceri, iar capacitatea de alungire si de curbare il va transforma intr-un produs cu actiune completa. Periuta permite accesul inclusiv la cele mai scurte gene, iar rezistenta se remarca drept un factor care incurajeaza achizitia. Se indeparteaza usor, iar reputatia pozitiva a producatorului francez este un factor care incurajeaza achizitia.

Cel mai important dezavantaj al rimelului Sexy Pulp Ultra Volum Yves Rocher este dat de pretul destul de ridicat, care poate descuraja achizitia, cu toate ca francezii propun destul de des oferte avantajoase. Formula nerezistenta la apa poate fi la randul sau un inconvenient.

Luand in calcul numeroasele sale avantaje, merita sa incerci rimelul Sexy Pulp Ultra Volum Yves Rocher.

Gramaj: 9 ml