Review pentru Spuma pentru flexibilitate Joico K-PAK Style

Luni, 07.07.2014

Spuma pentru par Joico K-PAK Style se adreseaza parului fin, lipsit de volum, caruia promite sa ii imbunatateasca in mod vizibil conditia. Defineste buclele si confera volum parului, fara a-l incarca. Are un factor de fixare modulabil si va lasa parul mai fluid, cu o fibra flexibila. In plus, intruneste caracteristicile brandului, mizand pe restructurarea fibrei, pe hidratare si protectie.

Cum ti se pare Spuma pentru flexibilitate Joico K-PAK Style? Voteaza!

0 (0)
Spuma pentru flexibilitate Joico K-PAK Style

65 ron

Spuma pentru par Joico K-PAK Style tenteaza cu formula care imbunatateste aspectul parului, lasandu-l mai suplu, mai flexibil, cu un volum si o sustinere superioare. Are la baza sistemul Quadramine Complex, care mizeaza pe proteine de cheratina, cu rol in a restructura fibra compromisa. Confera protectie termica si UV, un alt atu. Nu in ultimul rand, ingredientele botanice si acizii grasi continuti vor hrani firul de par.

Formula moale si delicata a spumei se aplica fara probleme, neincarcand parul. Ambalajul in nuante glam si designul luxos reprezinta o marca a originii sale profesionale.

Mod de utilizare: Spuma se pulverizeaza la radacini, pentru un volum accentuat, sau pe suprafata firului de par, pentru definire si textura. Se poate aplica pe parul umed sau uscat, in functie de cat te rezistenta iti doresti sa fie coafura ta.

Principalul avantaj al spumei pentru par Joico K-PAK Style este redat de formula care confera intr-adevar un volum frumos parului, beneficiind insa de suplete si flexibilitate, in acelasi timp. Sistemul de revitalizare si reconstructie bazat pe proteine iti va lasa parul mai sanatos, un aspect pe care nu il vei putea trece cu vederea. Potenteaza stralucirea parului, lasandu-l de asemenea mai moale si mai matasos. Grija pentru hidratare este un alt element pe care trebuie sa il iei in calcul.

Cel mai important dezavantaj al spumei de par Joico K-PAK Style este conferit de formula care poate intari si incarca in mod nedorit parul, atunci cand este aplicata in exces. Pretul este lejer mai ridicat, comparativ cu produsele concurente neprofesionale.

Luand in calcul atuurile spumei pentru par Joico K-PAK Style, merita sa investesti pentru a o incerca.

Gramaj : 300 ml