5 lucruri pe care ar trebui să le eviţi înainte de somn

Miercuri, 19.10.2016
de Eugenia Dinescu
Expunerea la lumina albastră
Imaginea precedenta
Imaginea urmatoare

Expunerea la lumina albastră

Ţi-ai respectat promisiunea de a fi în pat până la ora 23:00, însă ziua ta nu se opreşte aici. Acum ai timp, în sfârşit, pentru a te pune la curent cu toate notificările pe care le-ai ratat în timpul zilei! Lumina albastră emisă de dispozitivele mobile îţi stimulează însă creierul, întârziind producerea melatoninei, hormonul care îţi reglează bioritmul şi îi transmite corpului tău că e momentul să adoarmă. Dacă nu poţi renunţa la reţelele sociale înainte de culcare, instalează o aplicaţie care filtrează lumina albastră, precum F.lux sau Twilight, disponibile în iTunes şi Google Store.

Ştii deja că somnul joacă un rol vital pentru funcţionarea organismului, dar te-ai întrebat ce consecinţe poate avea lipsa lui asupra sănătăţii tale? În timp, privarea de somn măreşte riscul de a dezvolta diabet de tip 2, boli cardiovasculare, depresie şi slăbirea sistemului imunitar, pe lângă oboseala şi dificultăţile de concentrare pe care le resimţi după o noapte nedormită.  

Dacă te-ai obişnuit să te trezeşti deja obosită,  poate că problema nu rezidă în numărul de ore dormite, ci în greşelile pe care le faci înainte de a adormi.

Băuturile cofeinizate nu sunt singurele care îţi răpesc somnul. Răsfoieşte galeria şi vezi care sunt obiceiurile pe care nu ar trebui să le mai faci înainte de culcare!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4 (1)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016