De ce este bine sa iei suplimente de vitamina C in sezonul rece

Luni, 23.11.2015
de Bianca Geica

Ar fi ideal ca pe tot parcursul anului sa ii oferi organismului tau "armele" necesare pentru a se lupta cu factorii care slabesc sistemul imunitar. Cu toate acestea, trebuie sa recunoastem faptul ca, in sezonul rece, suntem mult mai predispusi racelilor, virozelor, gripei si altor afectiuni care ne impiedica sa ne mai ocupam de sarcinile cotidiene.

Acestea sunt primele semnale de alarma pe care organismul le trage atunci cand vrea sa-ti transmita ca este la pamant si ca are nevoie putin "ajutor" pentru a functiona, din nou, la capacitati normale! Are nevoie, in primul rand, de vitamina C, cunoscuta pentru beneficiile sale multiple: fortifica sistemul imunitar, stimuleaza circulatia sangvina si ajuta corpul sa sintetizeze colagenul, responsabil pentru mentinerea elasticitatii si stralucirii pielii, parului si unghiilor.  

Beneficiile vitaminei C asupra organismului

Vitamina C este un puternic antioxidant, ceea ce inseamna ca apara organismul de actiunea radicalilor liberi responsabili pentru cresterea riscului aparitiei cancerului, bolilor cardiovasculare si pentru imbatranirea prematura a celulelor.   

Vitamina C intareste sistemul imunitar, ajutandu-l sa lupte eficient impotriva microbilor si virusurilor care favorizeaza aparitia afectiunilor virale. De asemenea, vitamina C este o excelenta sursa de energie, intrucat incurajeaza absorbtia fierului in organism. Stim deja ca acest mineral este vital pentru sanatatea noastra fizica si psihica, deficitul de fier cauzand anemie, stari de apatie, depresie si slabiciune.

Trebuie sa mai tii cont de faptul ca vitamina C este cunoscuta si sub denumirea de "elixir al tineretii vesnice", intrucat stimuleaza productia de acid hialuronic si colagen, necesare pentru mentinerea sanatatii pielii, parului si unghiilor.

Tot vitamina C asigura un sistem osos sanatos, mareste rezistenta vaselor sangvine, impiedica instalarea afectiunilor articulare, fiind totodata necesara la sintetizarea dopaminei si adrenalinei in sistemul nervos sau in glandele suprarenale. Nu in ultimul rand, vitamina C imbunatateste functiile intelectuale si psihice! 

Cum introducem vitamina C in alimentatia noastra

In primul rand, este important sa cosumam fructe si legume cu un continut bogat de vitamina C. Printre acestea se numara: citricele (portocale, mandarine, lamai, lime, grapefruit, pomelo), rosii, kiwi, ananas, spanac, ardei gras, broccoli, conopida, rosii, afine, varza de Bruxelles si sfecla. Insa pe langa o alimentatie echilibrata, pentru a te asigura ca nu iti privezi organismul de nutrimentii de care are nevoie pentru a functiona la capacitate maxima, iti recomandam sa iti intrepti atentia asupra suplimentelor nutritive pe baza de vitamina C!

Ultra Vitamin C de la Vitabiotcs este un supliment alimentar indicat in special:

- pentru sistemul imunitar, in preventia racelii si gripei;
- persoanelor care fac sport, atleti, sportivi de performanta;
- persoanelor de peste 50 de ani;
- celor care au stil de viata dezordonat;
- fumatorilor activi si pasivi;
- vegetarienilor si veganilor.

Ultra Vitamin C tablete - 29 lei

Mod de administrare: 1 tableta sau 2 tablete/zi, cu un pahar cu apa sau alta bautura rece, impreuna cu masa principala. Nu se mesteca!  

Ai grija de sanatatea ta! In sezonul rece, asigura-te ca ii oferi organismului toti nutrimentii de care are nevoie pentru a functiona la capacitate maxima. Pe langa suplimentele alimentare al caror rol este acela de a fortifica sistemul imunitar, asigura-te ca duci un stil de viata echilibrat si activ. 

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1 (1)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016