Beauty Fridays

4 secrete pentru a mânca mai puţin

Miercuri, 05.10.2016
de Eugenia Dinescu
Planifică-ţi mesele!
Imaginea precedenta
Imaginea urmatoare

Planifică-ţi mesele!

Schimbările mari în alimentaţie nu încep în bucătărie, ci la nivel comportamental. Pentru a mânca mai puţin şi pentru a face alegeri mai sănătoase, decide care va fi meniul tău pentru prânz sau cină în avans, în loc de a alege mâncarea chiar înainte de a o consuma.

Un studiu efectuat de specialiștii de la Universitatea din Pennsylvania asupra unor şcolari şi angajaţi ai unei corporaţii arată că metoda funcţionează indiferent de vârstă: atunci când subiecţii au comandat prânzul în prima parte a zilei, și nu în cantină, uitându-se la mâncare, aceştia au făcut alegeri mai sănătoase şi moderate din punct de vedere caloric.

Mâncatul în exces este una din principalele cauze ale obezităţii şi duşmanul oricărei diete, însă acest obicei nu îţi afectează doar aspectul fizic. Pe termen lung, excesul caloric poate duce la dezvoltarea bolilor cardiovasculare, a aterosclerozei şi a diabetului. Să mănânci porţii mai mici este o strategie eficientă, dar este posibil să mănânci mai puţin fără să te simţi flamândă o zi întreagă?

Dacă încerci să reduci numărul caloriilor şi să mănânci mai sănătos, ţi-am pregătit câteva sfaturi culese direct de la medici, inclusiv de la Doctor Oz, pentru a te ajuta. Descoperă-le pe toate în galerie!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

2.3 (9)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016