fac un tratament cu pastile colagen si acid hialuronic si vad ca ma umflu in burta ,oboseala si am pus ceva kg de ce

17:20, 11.11.2011
întreabă anda irina

Răspunsuri

Vanda
(16:26. 21.11.2011)

Daca iei acest tratament fara prescriptie medicala, este lesne de inteles de ce te simti asa. In cazul in care un medic ti-a indicat aceasta schema de tratament, trebuie sa mergi la control imediat, pentru a-l informa in legatura cu aceste efecte adverse.

Răspunde și tu

Va rugam sa completati campurile necesare.

    Tu ce ai răspunde?

    Va rugam sa completati campurile necesare.

      de ce nu mi se deschide contul l

      stancu anisoara - 21.11.2015

      Va rugam sa completati campurile necesare.

        Va rugam sa completati campurile necesare.

          Va rugam sa completati campurile necesare.

            Cauta un furnizor in zona ta

            Ai nevoide de un SFAT?

            Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

            întreabă

            LIKE si intra in universul divelor!

            Ghidul de frumusete DIVA2016