Beauty Fridays

Băneasa Shopping City lansează ScentSee – serviciul online care te ajută să găsești parfumul perfect pentru tine

Marţi, 18.10.2016
de Diva Hair

18 Octombrie 2016 Băneasa Shopping City lansează ScentSee, un serviciu exclusiv existent în premieră pe piața centrelor comerciale din România. Acesta permite utilizatorilor să descopere noi parfumuri pe baza stilului de viață și a preferințelor anterioare, fiind disponibil atât pe noul site www.baneasa.ro  în secțiunea Servicii, cât și în aplicația CITY iLOVE pentru Android și iOS.

Te-ai plictisit de parfumul pe care îl folosești însă te-ai îndrăgostit de anumite note specifice? Serviciul ScentSee te ajută să găsești unul asemănător, în funcție de dorințele tale. Un parfum este un cadou ideal, potrivit pentru orice fel de aniversare sau ocazie. Însă cum vei ști care este cel potrivit? Accesezi serviciul, răspunzi la câteva întrebări precum bugetul pe care îl ai la dispoziție, relația pe care o ai cu cel căruia îi faci cadoul, ce tip de ten are sau care îi este culoarea părului și Scent See îți dă opt variante de parfumuri potrivite.  

Modalitatea de funcționare a noului serviciu facilitează descoperirea și alegerea unui parfum reprezentativ în funcție de stilul de viață sau de contextul în care va fi purtat. După ce analizează notele de vârf, de mijloc și de bază ale fiecărui parfum, ScentSee le clasifică în 32 de clase elementare, producând apoi o semnătură unică a fiecăruia dintre ele. Folosind această semnătură, ScentSee poate determina cât de asemănătoare sunt două parfumuri și, mai mult, cât de mult se potrivesc cu anumite stiluri de viață sau preferințe. Astfel, ScentSee devine aliatul ideal în găsirea parfumului care ți se potrivește cu adevărat.

În acest moment, platforma îi are ca parteneri pe Beautik și Marionnaud, urmând să se dezvolte și să includă și celelalte magazine care dețin parfumuri în portofoliu. Start-up-ul ScentSee a fost inițiat de Bogdan Bocse, expert în soluții cloud și aplicații web, și Raluca Lăcrămioara Pantrjel, consultant în retail, cu experiență în parfumerie și fashion, după o perioadă de nouă luni de cercetare și dezvoltare. Încă de la început s-a dorit ca noul serviciu dezvoltat să fie cât mai simplu de utilizat, la fiecare pas ținându-se cont de feedbackul primit de la zeci de alpha-users.

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016