Ce, cum, cu cine, cât a făcut Ana Morodan ca să ajungă o marcă în online?

Ce, cum, cu cine, cât a făcut Ana Morodan ca să ajungă o marcă în online?

Redactor Divahair.ro

Între 25 octombrie şi 4 noiembrie 2016, aflaţi toate, dar TOATE răspunsurile cu guidelines, liste, recomandări de oameni, contacte şi fără minciuni cu picioare scurte, la primul curs intensiv de construcţie de mărci în online, la GIN- Morodan Digital Influencers Academy (morodan-academy.ro).

            “GIN – i-am zis ACADEMY, că ştiţi că sunt megalomană- este o şcoală de reality-check pentru toţi cei care vor să înveţe sau vor să mai afle ceva în plus despre cum să facă mărci digitale – produse, servicii, oameni; este ceea ce mi-aş fi dorit să fie pe piaţă atunci când m-am apucat eu de blogging şi am venit la Bucureşti cu bani care-mi ajungeau doar pentru o sticlă de gin.

Am pus pe hârtie şi am încercat să transform ce ştiu în metodă, împreună cu toţi profesorii-afiliaţi care sunt invitaţi la fiecare curs de la GIN; adică vreau să dau organizat, toate informaţiile pe care zic că trebuie să le ştie cei care sunt la început de drum, sau mărcile de pe piaţă care au ceva experienţă, dar au nevoie de un “boost”, spune Morodan.

            Primul modul intensiv de la Morodan Digital Influencers Academy are 6 cursuri care au loc în perioada 25 octombrie – 4 noiembrie la AnnArt Gallery şi, în cadrul fiecărui curs, Ana are invitaţi oameni din piaţă relevanţi pentru industria “influencers 3.0”, membri ai echipei ei şi specialişti care să completeze know-how-ul cursanţilor.

“Cel mai mult m-am străduit să fac acest curs să fie unul foarte practic, cu “dat din casă” cât am putut de mult despre cifrele, planurile clare şi metodele prin care poţi să ajungi la obiectivele pe care ţi le-ai propus. Profesorii afiliaţi sunt alături de mine ca să dea şi mai multe informaţii şi reţete clare, practice, fiecare în zona lui de expertiză”, adaugă Ana.

Primul modul de cursuri intensive GIN se adresează celor care îşi doresc să construiască şi să gestioneze o marcă personală în online, celor care lucrează la un digital start-up sau celor care vor să descopere cum poţi să devii un digital influencer de succes.

“Nu fac promisiunea nebună că după GIN – cu sau fără mai multe pahare la bord - devii CLAR un influencer digital. Ca să ajungi acolo e nevoie de istorie personală convingătoare, de multe ore de măiestrie, de obiective mari şi importante, de multă relevanţă socială şi, în primul rând, de mult timp. Dar vreau să cred că GIN va da un set-up esenţial, un KIT de bază pentru cei care vor să aibă succes în această industrie. I know for sure că dacă ştii din start toate chichiţele unui sistem, dacă e cineva care să îţi explice de la început ce înseamnă să creezi content, corelaţiile cu Google trends, unde, cum, când postezi, cum faci rost şi la ce îţi folosesc studiile de piaţă, care sunt oamenii esenţiali, cum să îţi faci conexiunile, câteva numere de telefon de 121, cum te diferenţiezi, cum te poziţionezi, altfel visezi, altfel construieşti, altfel te mişti.

Şi sper că ce încep la GIN să zgârie un pic suprafaţa lumii, că până la urmă la asta visăm cu toţii, să fie de folos măcar unuia dintre viitorii influenceri reali din piaţă românească, unul din personajele extraordinare care ştiu că sunt undeva în România, care or să schimbe totul şi or să ne arate că se poate, big time. Noa, that’s all, folks.”
Pentru mai multe informaţii şi programa completă a cursurilor, vizitaţi site-ul www.morodan-academy.ro

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

5 (1)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.