Vezi care sunt cele mai cool brand-uri din 2013 la categoria bauturi racoritoare

Vezi care sunt cele mai cool brand-uri din 2013 la categoria bauturi racoritoare

Mihaela Dobre, redactor Divahair.ro

Coca-Cola castiga titlul de cel mai cool brand al anului 2013 la categoria bauturi racoritoare, conform topului Forbes Romania privind cele mai influente 100 de branduri prezente pe piata romaneasca. Inovatia, stilul, autenticitatea, dezirabilitatea, unicitatea ?i responsabilitatea au fost principalele criterii evaluate in procesul de selectie.

In acelasi clasament, Dorna ocupa locul 2 la categoria Ape minerale, iar Sprite locul 3 la categoria bauturi racoritoare.

"Ne bucura foarte mult acest titlu, este o recunoastere a tuturor eforturilor din ultima perioada si un mod extraordinar de a incheia un an cu multe proiecte frumoase si creative. Cel mai cool brand al anului trebuie sa fie vizibil si inovator, de aceea vom continua sa raspundem asteptarilor consumatorilor nostri si sa le oferim cat mai des experiente inedite.", a declarat Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Marketing Manager - Coca-Cola Romania & Moldova.

Topul Forbes Romania „100 Cool Brands in 2013" a fost realizat in colaborare cu peste 80 de lideri de opinie romani care au analizat ponderea factorului cool in imaginea fiecarui brand.

Selectia celor mai cool branduri ale acestui an a pornit de la un esantion initial de 300 de marci.  Clasamentul final a fost stabilit pe baza unei cercetari ample - cantitative si calitative - a imaginii fiecarui brand pe diverse medii de comunicare - rapoarte, publicatii, bloguri etc.

Alegerea formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza si interpretarea rezultatelor a fost realizata de agentia de coolhunting ANTZ.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume peste 500 de marci de bauturi racoritoare.

Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind cea mai valoroasa marca din lume, compania comercializeaza o gama variata de produse ce include bauturi racoritoare carbogazoase, bauturi racoritoare cu continut caloric scazut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, bauturi cu extract de ceai, bauturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Avand cea mai mare retea de distributie din lume, compania Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.8 miliarde de portii pe zi.

Avand in vedere angajamentul sau de dezvoltare a unor comunitati durabile, compania noastra este centrata pe initiative care contribuie la protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor, incurajarea unui stil de viata activ si echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajatii nostri si promovarea dezvoltarii economice a comunitatilor unde ne desfasuram activitatea. Impreuna cu partenerii nostri de imbuteliere, suntem in top 10 angajatori, avand peste 700.000 de angajati care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

 

Articolul urmator
Ce înseamnă când auzi sau vezi o bufniță. Superstițiile care au îngrozit românii și nu numai
Ce înseamnă când auzi sau vezi o bufniță. Superstițiile care au îngrozit românii și nu numai
Cool sau tocilară? Fă testul și află!
Incepe quiz
Cool sau tocilară? Fă testul și află!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.