Nu Skin
Adevarata Stare de Bine

Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală

DivaHair

Exercițiile fizice sunt necesare pentru a avea un stil de viață sănătos. Fie că alegi să faci o plimbare în fiecare seară, fie că alergi sau urmezi un antrenament specific dorințelor tale de tonifiere, sportul nu trebuie să lipsească din rutina zilnică.

Nu poți merge mereu la sala de fitness, fie pentru că restricțiile impuse de autorități în contextul pandemiei de coronavirus nu permit acest lucru, fie pentru că ai un program încărcat și nu poți să pierzi timp pe drum, însă poți oricând să incluzi câteva exerciții fizice în rutina ta zilnică.

Dacă îți dorești să ai mușchii abdominali tonifiați, este important să îți stabilești un program de exerciții, pe care să îl urmezi, acasă. Astfel, vei reuși să lucrezi atât partea inferioară, cât și pe cea superioară, fără să pierzi prea mult timp. Achiziționează-ți o pereche de colanti dama, încălțăminte fitness, topuri și tricouri din țesături care evacuează extrem de bine transpirația și au un nivel de izolare termică înalt, precum și o saltea pentru antrenament și poți spune că ești pregătită să îți lucrezi corpul. Detalii aici!

femeie care face exercitii de fitness

Exerciții pentru abdomen pe care le poți face acasă

Indiferent de cât de încărcat ai programul, este vital să găsești câteva minute pe care să le petreci realizând exerciții fizice. Dacă nu urmărești antrenamente online și vrei să îți setezi propriile exerciții pentru abdomen, iată câteva mișcări care te vor ajuta să îți tonifiezi corpul.

Unul dintre cele mai simple exerciții pe care le poți face este să te așezi pe spate, cu mâinile pe lângă corp. Ridică genunchii la nivelul pieptului, apoi întinde picioarele spre tavan, după care, coboară-le în poziția inițială. În funcție de cât de mult timp ai la dispoziție, poți face mai multe astfel de exerciții, însă, pentru a obține rezultate bune, este important să faci această mișcare de cel puțin trei ori.

Tot așezată pe spate, întinde mâinile și picioarele spre tavan. Ridică partea superioară a spatelui pentru a atinge cu mâinile degetele picioarelor. Apoi, îndepărtează mâinile de picioare până aproape de podea, însă fără să o atingă. Repetă exercițiul de 10-15 ori. Cu toate că, la început, această mișcare ți se va părea dificilă, după câteva zile de antrenament, va fi din ce în ce mai ușor să faci exercițiul corect și fără să te epuizezi fizic.

Și bicicleta este un exercițiu bun pentru abdomen. Nu să mergi cu bicicleta prin parc, ci să îți imaginezi că faci acest lucru acasă. Așează-te pe podea, pune mâinile la ceafă și ridică picioarele câțiva centimetri. Apoi, gândește-te că ești pe bicicletă și începe să pedalezi. La început, este recomandat să faci această mișcare de 10-15 ori, însă, odată ce capeți forță, poți face 25-30 de repetări.

Cel mai dificil, dar și cel mai eficient exercițiu pentru abdomen se numește „plank“. Acesta te va ajuta să îți definești musculatura și să obții abdomenul visat. Așază-te în poziția de flotare și coboară greutatea corpului pe antebrațe, îndoindu-ți coatele. Nu uita să îți îndrepți privirea spre podea. În continuare, încearcă să îți menții corpul în linie dreaptă, însă fără să cobori bazinul. Cu cât menții această poziție mai mult timp, cu atât rezultatele vor fi mai bune. Dacă de abia te apuci de exerciții fizice, recomandarea este să stai în această poziție timp de 10 secunde. Odată ce capeți rezistență, vei ajunge să îți menții poziția până la un minut.

Exercițiile fizice te ajută nu doar să te menții în formă, dar și să îți dezmorțești corpul după ce petreci o perioadă îndelungată în fața computerului. Creează-ți un program simplu, dar constant și vei observa o îmbunătățire semnificativă.

Sursă foto: Gorodenkoff/ Shutterstock

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (185 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!