Deși este pe piață din anul 2013, compania Deciem și-a câștigat popularitatea în România cu aproximativ 2-3 ani în urmă, creând o adevărată isterie în rândul pasionatelor de beauty. Motivele sunt mai mult decât evidente: brandul The Ordinary, cel mai popular brand al companiei de beauty, are produse ridicate la calitate de linie de lux la prețuri de farmacie.
Din păcate, luna octombrie 2018 aduce o veste mai mult decât proastă pentru fanele înfocate ale acestei linii de beauty: fondatorul companiei a decis, brusc, să închidă porțile companiei, pentru o perioadă nedefinită, din cauza unei probleme la nivel intern. Brandon Truaxe, cel care a deschis compania în 2013, a postat pe contul oficial de Instagram al Deciem un video extrem de controversat, prin care și-a făcut publică decizia: „Aceasta este ultima postare a Deciem. Vom închide întreaga operațiune până la următorul anunț, care va veni în aproximativ două luni. Aproape toată lumea de la Deciem a fost implicată într-o activitate infracțională majoră”.
Bărbatul a completat în scris, pe aceeași postare, alături de o listă uriașă de nume de top, de la actori uriași de la Hollywood, firme de cosmetice și chiar și colegi de la Deciem: ”Fără filtre. Urmează o revoluție. Fiecare dintre voi care a râs de mine cu siguranță va fi pus sub urmărire penală”. Semnele unei probleme majore erau cumva vizibile. În luna aprilie a acestui an, toată echipa care lucre la sediile din Statele Unite ale Americii a fost dată afară. O lună mai târziu, Truaxe a publicat o scrisoare deschisă în care vorbea despre greșelile financiare ale unuia dintre acționarii companiei, scrisoare ștearsă între timp.