Reteaua Facebook a creat o adevarata nebunie pe plan social si mediatic, iar asta nu mai este o noutate. Revista Vogue Paris a fost cea care a lansat vestea: Yves Saint Laurent va lansa, in curand, o editie limitata a unei palete de farduri destinata exclusiv pentru fanii de pe Facebook si cu vanzare de pe pagina Facebook YSL. Sub numele "Devoted to Fans" ("Devotat fanilor"), paleta de farduri a fost realizata in parteneriat cu Facebook si contine 4 culori reprezentative pentru hipercunoscuta aplicatie: Albastru Pantone, alb, gri-mov si negru. |
Produsul va fi creat in editie limitata, doar 1.650 de truse. Cele 50 de exemplare oferite la data de 20 iulie pe pagina de Facebook Yves Saint Laurent Fragrances & Beauty la pretul de 48 euro s-au epuizat din prima zi, iar acum fanii trebuie sa astepte pana la marea lansare din luna septembrie.
Iata ce a declarat Damien Vincent, directorul comercial Facebook Franta: "Suntem onorati de faptul ca un brand atat de prestigios ca Yves Saint Laurent foloseste culorile specifice Facebook pentru a lansa un produs unic destinat fanilor YSL. Consideram acest lucru o demonstratie vibranta si pasionala a faptului ca YSL este un brand modern si dinamic, cu clienti care cunosc esenta acestuia."
|