De pe site-ul brandului American Apparel aflam ca tricourile au fost realizat de Petra Collins, un designer in varsta de 20 de ani, din Toronto, care „creaza portrete ce exploreaza sexualitatea feminina si cultura adolescentelor".
Petra, fosta angajata a brandului, a declarat ca tricourile ofera publicului trei subiecte taboo despre sexualitatea feminina - parul pubian, masturbarea si menstruatia. „Aceste imagini sustin ca femeile nu sunt niste creaturi supuse. Ne putem controla propria noastra sexualitate. Sunt uimita de faptul ca imaginile care adreseaza sexualitatatea si reproducerea sunt ascunse si considerate ca fiind dezgustatoare".
Artista a mai creat inca un tricou pentru American Apparel, ceva mai cuminte de aceasta data, care contine o imagine cu un tricou ud, ce lasa la vedere sanii unei femei.
Intr-un interviu cu OysterMag.com de anul trecut, Collins a marturisit ca, prin munca ei, isi doreste sa convinga oamenii sa confrunte o realitate pe care prefera sa o ignore. „Cred ca sexualitatea adolescentilor este un subiect taboo, in special sexualitatea fetelor. Mi se pare ca oamenii se simt inhibati atunci cand o femeie isi exprima sexualitatea in loc sa o reprime. In societatea noastra, imaginile nud sau explicite cu femei sunt privite ca fiind negative. Trebuie sa scoatem la lumina viziunea femeilor despre sex si sa o acceptam. Pana atunci, oamenii vor continua sa se simta incomozi cu creatiile mele.
50% din vanzarile acestor tricouri vor fi redirectionate unei platforme dedicate artistelor precum Petra Collins.
Tie cum ti se par aceste tricouri? Ai purta vreodata asa ceva?