Nu Skin

Alin Dinica - Un nou brand, o noua forma a frumosului

DivaHair
1

Tanarul designer Alin Dinica si-a lansat pe piata propriul brand de accesorii printr-o expozitie de bijuterii pentru sezonul primavara - vara 2011. In cadrul evenimentului artistul a sustinut si o demonstratie, realizand un colier pentru participantele la acest eveniment. Lansarea designerului a insemnat si lansarea evenimentelor Fashion Tea Party.

Prima editie a evenimentului Fashion Tea Party a avut loc joi, 14 aprilie, in showroomul Trends & Ideas (Piata 1 Mai) unde s-a desfasurat sesiunea „Fashion Tips and Tricks"- live cu Alin Dinica. Designerul a demonstrat inca o data ca lucrurile simple fac viata mai frumoasa. Pe parcursul workshopului tanarul a prezentat bijuteriile expuse in showroom, dar a si explicat care sunt publicurile sale tinta, mentionand in acelasi timp faptul ca prefera sa creeze in afara trendurilor, folosind din acestea doar cateva elemente de baza, in rest optand pentru unicitate.



Fashion Tea Party reprezinta o serie de evenimente marca Net Worth Advisory si Alin Dinica unde iubitoarele de bijuterie si arta vestimentara sunt invitate sa petreaca si sa se relaxeze in compania designerului Alin Dinica. De- a lungul „expeditiei" in ale accesoriilor, tanarul designer vorbeste despre bijuteriile si inspiratiile sale. Pentru Alin, arta nu este numai un bun al lui. El impartaseste din maiestria sa, explicand diverse impletituri si imbinari folosite in arta.

Dupa o colaborare excelenta intre Net Worth Advisory, sustinatorul brand-ului Alin Dinica, si Trends & Ideas, showroom- ul unde s-a desfasurat evenimentul, ambele „tabere" sustin si promit noi apartii Alin Dinica. Astfel, Luciana Petrescu, director general Net Worth Advisory afirma: „Simplitatea este sofisticarea suprema. Trends & ideas ne-a castigat din prima clipa, nu numai prin showroom-ul de inalta calitate si originalitate, ci si prin strategia perfecta de a aduce un strop de frumos in viata fiecaruia dintre noi. De la arhitectura sau design interior la actul culturii, Trends & Ideas este partenerul ideal pentru Net Worth Advisory. Impreuna am pus la cale un cadou pentru doamne prin workshop-ul creatorului de bijuterii Alin Dinica. Net Worth Advisory sustine tinerele talente, iar Alin Dinica este promovat atat ca designer, cat si ca expertul nostru in consiliere de imagine."



Fashion Tea Party este un eveniment de exceptie unde iubitoarele de bijuterii si arta vestimentara pot descoperi mestesugul cristalelor de Boemia si al margelelor jucause. La o ceasca de ceai sau o cana de cafea, vor intra intr-o lume plina de aventuri unde fiecare colier spune o poveste.

Un procentaj semnificativ din starea de bine si relaxare a asigurat de showroom- ului Trends & Ideas care a imbratisat cu drag sustinerea tanarului Alin Dinica: „Avem un nume predestinat: impunem trenduri si venim cu idei. Apropierea de arhitectura ne deschide drumul spre frumos, spre toate formele de arta. Suntem un loc in care se intampla lucruri - evenimente de profil si nu numai. Am gazduit demonstratia unui tanar talentat, designer de bijuterii: Alin Dinica. Trends & Ideas sprijina talentele si ofera clientilor si partenerilor sai un mod de de viata complet si complex", sustine Ecaterina Pana, product manager la Trends & Ideas.

In cadrul evenimentului, designerul a subliniat faptul ca se pregateste pentru o noua colectie de accesorii, bazata pe material pretioase precum perle mixate cu cristale de Boemia. De asemenea, Fashion Tea Party se va desfasura frecvent pentru a puncta noi coletii Alin Dinica & Friends.

Despre Alin Dinica
Alin Dinica este designer de accesorii, dar si designer vestimentar. S-a dedicat frumosului inca din timpul scolii, absolvind Facultatea de Arte Plastice (Timisoara, sectia Design de produs & ambiental). In prezent urmeaza programul de Master in cadrul Universitatii de Arte Plastice Bucuresti, sectia Moda.

In paralel a absolvit cursuri aditionale de Design Vestimentar precum cele din cadrul Eurocor, dar a participat si la numeroase consursuri, obtinand multiple distinctii, cum ar fi: Budapest Fashion Night, 2007, mentiune; Avon, 2004, "Cel mai bun design: colectia Oriental"; Primaria Motru, 2003, "Cea mai buna colectie de vara".

La 25 de ani, Alin Dinica are un parcurs profesional deosebit, lucrand pentru branduri cu renume international precum ZARA si Oviesse, ca visual merchandiser.

Prin pasiune si rafinament, inca din 2009, Alin Dinica este un brand in sine, bijuteriile si creatiile sale vestimentare fiind purtate de diverse personalitati din lumea afacerilor si nu numai.

Contact:

http://alindinica.blogspot.com/ 

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

4.8 (4)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!