Dolce & Gabbana a sarbatorit Ziua Mamei cu o colectie-tribut

Dolce & Gabbana a sarbatorit Ziua Mamei cu o colectie-tribut

Eugenia Dinescu, redactor

Influenta lui Hudson Kroenig, pustiul care la doar 6 ani a reusit sa fie un nume recunoscut in industria modei, nu se limiteaza doar la colectia pentru copii pe care nasul sau, designerul Karl Lagerfeld, urmeaza sa o lanseze, ci ii atinge si pe alti designeri. Cea mai recenta prezentare Dolce&Gabbana a celebrat familia si a reprezentat, totodata, tributul perfect pentru Ziua Mamei: colectia pentru sezonul de toamna 2015 a casei de moda Dolce&Gabbana a inclus nu mai putin de 11 modele care au defilat pe podium cu copii de mana sau chiar... in burtica, in timp ce melodia “Mama, I love you” a trupei Spice Girls a asigurat fundalul muzical.




 

Daca in sezonul trecut designerii Dolce&Gabbana au evocat subtil valorile familiale inspirate de traditiile siciliene, pentru toamna 2015, Stefano si Domenico nu au lasat loc interpretarilor si au celebrat figura materna printr-o colectie feminina si clasica, unde motivele inspirate de arta naiva si traditiile mediteraneene au primit o interpretare couture, pe catwalk-ul Saptamanii Modei de la Milano.



“Cuvantul mamma nu este un trend – bineinteles ca nu”, a declarat designerul Stefano Gabbana despre laitmotivul colectiei. “Inseamna iubire, intotdeauna. Pe cine suni atunci cand ceva nu merge cum trebuie? Pe mama ta. Pe cine suni cand esti entuziasmat? Pe mama. Ne-am gasit toata inspiratia in copii – este [o colectie] despre familie si dragoste. Moda este importanta, intr-adevar – insa noi ne-am dorit sa oferim ceva real, nu doar simple haine, haine, haine. Totul se intampla atat de repede acum, insa prin moda, poti aduce in discutie lucruri cu un inteles mai larg”, a mai spus designerul despre colectia in care forta, angajamentul si feminitatea mamelor si bunicilor de pe mapamond si-au gasit expresia in haine, nu inainte de a adauga ca intentia lor a fost “sa le reaminteasca tuturor ca prin dragoste, poti schimba orice”.

  

Iar colectia pentru toamna 2015 a casei de moda D&G s-a bucurat de forta exemplului uneia dintre cele mai puternice legaturi, cea dintre mama si copilul sau. 3 dintre modele au defilat alaturi de propriii copii, iar frumoasa Bianca Balti, una dintre imaginile D&G, a fost o prezenta absolut induiosatoare in rochia bej din care i se putea distinge pantecul rotunjit, ea fiind insarcinata cu cel de-al doilea copil.



 

Portretul familial regizat pe podiumul din Milano a ramas fidel idealului traditional pentru femeia D&G, acela al feminitatii clasice, cu o silueta tip clepsidra si rotunjimi ce inspira fertilitate, dublate de o atitudine seducatoare si pasionala, tipic mediteraneeana. Cu toate ca, in realitate, mamele nu se pliaza acestei imagini unidimensionale, piesele vestimentare propuse de Dolce &Gabbana le invita sa isi redescopere sexuallitatea si senzualitatea formelor.

Daca pana acum au existat voci care au contestat industria modei pentru ca ar promova idealuri superficiale, poate ca, odata cu colectia din toamna 2015, D&G a oferit un contraargument puternic acestui tip de asertiuni. Tu ce parere ai despre colectia creata de Domenico Dolce si Stefano Gabbana?
Ce vei face de Ziua Îndrăgostiților?
Incepe quiz
Ce vei face de Ziua Îndrăgostiților?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.