Review pentru Apa de parfum Yves Saint Laurent Cinéma

Miercuri, 03.04.2013
de Roxana Pana

Cinéma by Yves Saint Laurent este un parfum oriental floral, senzual si sofisticat, care aduce un omagiu frumusetii naturale. Simbol al elegantei si feminitatii, este conceput special pentru femeile stralucitoare si fermecatoare, constiente de puterea lor de seductie, care iubesc sa fie in lumina reflectoarelor. Aroma sa vrajeste simturile prin compozitia perfect echilibrata si armonioasa dintre notele seducatoare florale de iasomie, bujor, ciclama si cele orientale de mosc si chihlimbar, ce ofera latura senzuala a parfumului. Cinéma poate face orice femeie sa se simta precum o veritabila vedeta de film!

Cum ti se pare Apa de parfum Yves Saint Laurent Cinéma? Voteaza!

0 (0)
Apa de parfum Yves Saint Laurent Cinéma

226 ron

Lansat in anul 2004, Cinéma by Yves Saint Laurent impresioneaza prin aroma luxurioasa, foarte sofisticata, care seduce simturile. Parfumul debuteaza cu note de varf delicate si proaspete, ce contin clementine, floare de migdal si ciclame. Inima dezvaluie note romantice de iasomie si bujor, in timp ce baza opulenta si balsamica include note de vanilie, mosc si ambra, care ofera acea nota senzuala si usor gurmanda specifica acestui parfum.

Designul clasic al flaconului intregeste conceptul parfumului, acela de omagiu adus frumusetii, elegantei si feminitatii. Sticla transparenta, cu insertii ce aduc aminte de scenariul unui film, evoca perioada fermecatoare a Hollywood-ului de alta data, o epoca plina de glamour si opulenta, care se regaseste in esentele fine si luxurioase ale parfumului.

Mod de folosire: Pentru ca mirosul seducator al parfumului sa persiste cat mai mult timp si pentru ca pielea sa emane aroma mult mai natural, este indicat sa il aplici in zonele fierbinti ale corpului, unde pulsul este cel mai sesizabil, precum la baza gatului, la tample, in decolteu, la incheietura mainii, in partea interioara a cotului si in spatele genunchilor.

Avantajul principal al parfumului Cinéma by Yves Saint Laurent il constituie eleganta si puterea de seductie remarcabile, care caracterizeaza aceasta aroma incantatoare. Creat pentru femeile stralucitoare, sofisticate si increzatoare, Cinéma te poate transforma intr-o veritabila vedeta de film, care se afla constant sub lumina reflectoarelor. Simbol al feminitatii si frumusetii, parfumul impresioneaza prin armonia dintre notele proaspete florale si cele orientale, care ofera senzualitate si rafinament acestei miresme clasice, inconfundabile.

Cu privire la dezavantaje, daca preferi parfumurile fresh, revigorante si discrete, este foarte probabil ca Cinéma sa ti se para prea greu si intens. De asemenea, desi este foarte purtabil, aroma sa orientala si sofisticata este mai potrivita pentru sezonul rece sau pentru evenimente speciale, decat pentru zilele toride de vara, cand simti nevoia unui parfum foarte proaspat.

Cinéma by Yves Saint Laurent este un parfum luxos, sofisticat si senzual, perfect pentru femeile elegante si rafinate, care adora sa fie in centrul atentiei.

Pretul apartine variantei Apa de parfum, 90 ml.

Cauta un furnizor in zona ta