Review pentru Rimel L'Oréal Million Lashes

Joi, 04.07.2013

Mascara L'Oréal Million Lashes adauga volum genelor si le defineste, fara a crea un aspect incarcat. Genele sunt multiplicate, castigand de trei ori mai mult volum, iar tehnologia speciala evita incarcarea cu rimel in exces a periutei.

Cum ti se pare Rimel L'Oréal Million Lashes? Voteaza!

0 (0)
Rimel L'Oréal Million Lashes

58 ron

Mascara L'Oréal Million Lashes a fost special creata pentru genele rare, pe care le indeseste si le contureaza atragator. Genele sunt definite geana cu geana, iar pigmentii intensi de culoare asigura o nuanta puternica, care scoate in evidenta privirea.

Textura mascarei este destul de lichida, fara a se usca prea repede, ceea ce permite imbracarea genelor in mai multe straturi. Periuta revolutionara, multiplicatoare, beneficiaza de un design special, care permite folosirea unei cantitati potrivite de produs, evitand astfel incarcarea in exces a genelor. In plus, tehnologia stretch impiedica acumularea de ramasite de mascara. Ambalajul auriu, elegant, te va cuceri.

Mod de folosire: aplica cu miscari in zig-zag, pe gene, pana la obtinerea unui volum satisfacator, de la radacina la varfuri.

Principalul avantaj al mascarei L'Oréal Million Lashes este reprezentat de volumul pe care il confera genelor. Intr-adevar, genele par mai numeroase si mai bogate, un aspect extrem de important al unui produs de gen. Periuta cu design revolutionar permite aplicarea de mai multe straturi, iar perii numerosi faciliteaza indesirea genelor. Nu incarca in exces, nu se faramiteaza si nu se deterioreaza pe parcursul zilei, fiind usor de indepartat prin demachiere. Consistenta potrivita permite o folosire adecvata, iar rezistenta medie este un element satisfacator. Ambalajul auriu, rafinat, este un alt plus.

Cel mai important dezavantaj al mascarei L'Oréal Million Lashes este conferit de periuta din plastic care, desi confera volum, poate fi mai greu de utilizat decat o periuta traditionala. Consistenta destul de lichida poate fi problematica; desi permite aplicarea de mai multe straturi, poate determina lipirea genelor, intre ele. Pretul destul de ridicat este un alt punct negativ.

Pentru volumul pe care il confera genelor, designul revolutionar al periutei si separarea de efect a genelor, mascara L'Oréal Million Lashes merita incercata.

Gramaj: 9 ml