6 greșeli mici care împiedică să promovezi

6 greșeli mici care împiedică să promovezi

Cristina Gherghina

Găsirea unui loc de muncă, dar și promovarea la cel existent devin din ce în ce mai grele mai ales în contextul actual când tot mai mulți angajați sunt bine pregătiți.

angajat

Promovarea la locul de muncă nu mai ține doar de îndeplinirea sarcinilor zilnice, ci are legătură cu mult mai multe aspecte. Nu este suficient să fii inteligent, educat și să dai tot ce este mai bun la birou. Competiția este acerbă. Tot mai mulți oameni au aceste calități.

Trebuie să fii atent la câteva detalii, aparent nesemnificative, dacă vrei să fii pe lista scurtă pentru următoarele promovări.

Înainte de alege un stil studiază puțin compania

Nu este vorba doar de aspect. Stă în natura umană să tragă concluzii după doar câteva secunde de la cunoașterea unui om. A fost o modalitate de supraviețuire timp de site de ani, de pe vremea când trebuiau evaluate pericolele extrem de rapid. Totuși, companiile de azi nu sunt niște medii primitive.

Înainte de a hotărî ce imagine vrei să adopți vezi dacă se potrivește culturii lor. Dacă nu faci acest lucru poți alege ceva ce le-ar putea știrbi reputația. Poți face o verificare și monitorizare firme înainte de a lua o decizie.

Vorbești prea mult despre tine

Mai important decât ceea ce ai făcut, din punct de vedere profesional, în trecut, este cum aplici în practică acele lucruri. Trebuie să dovedești că ești util dincolo de diplome și realizări anterioare, pentru că fiecare companie este unică.

Ții să arăți mereu că ești loial, punctual și că niciodată nu ai ratat un deadline.

Este perfect că ești un om de cuvânt și că firma se poate baza pe tine. Totuși, nu trebuie să le spui asta colegilor și managerilor de fiecare dată când ai ocazia. Un pic de modestie nu strică la job.

Te folosești prea mult de recomandări

Pentru un angajator este important să aibă un punct de vedere despre tine și de la locurile de muncă anterioare. Acest lucru este valabil la angajare. Când se pune problema unei avansări, atunci folosește-te mai degrabă de exemple cu soluții pe care le-ai adus în acea companie, de modul cum te-ai comportat acolo.

Spui tot timpul că ești o persoană pozitivă

Să fii pozitiv este important, dar gândește-te că poziția pe care vrei să avansezi cere să fii analitic, realist, proactiv și, uneori, să contrazici ce spun ceilalți. Dacă tu spui că ești cea mai pozitivă persoană s-ar putea să nu te potrivești noului rol. Managerii ar putea considera că nu vei face față noii posturi și pot alege pe altcineva.

Te lauzi cu contactele pe care le ai

O bază de date cu oameni este utilă, dar oare poți să apelezi la ei atunci când ai nevoie. Persoanele pe care le cunoști trebuie să aibă legătură cu domeniul în care lucrezi. De asemenea, este important să arăți că poți să creezi noi conexiuni care să îți fie de folos în cadrul noului post. Aceasta este o abilitate pe care managerii ar aprecia-o mai mult.

Articolul urmator
6 băuturi care te ajută să reglezi nivelul glicemiei
6 băuturi care te ajută să reglezi nivelul glicemiei
Ce te impiedica sa fii fericita?
Incepe quiz
Ce te impiedica sa fii fericita?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.