Reclame haioase care te vor face sa razi cu hohote

Reclame haioase care te vor face sa razi cu hohote

Andreea Gluh, redactor

Reclamele trebuie sa scoata in evidenta calitatile unui produs, prin transmiterea unui mesaj care sa surprinda. In ultima instanta, ele trebuie sa asigure cresterea interesului publicului-tinta si atragerea celorlalte segmente de consumatori, pentru ca vanzarile sa aduca profitul scontat. Cu siguranta ti s-a intamplat macar o data sa incerci un produs gratie reclamei care i s-a facut. Unele agentii de advertising, insa, prefera sa transmita mesajele intr-o maniera informala, care poate starni zambete in randurile consumatorilor. Daca vrei sa te amuzi si tu, iata zece reclame haioase care au atras atentia publicului!

Reclame haioase pentru un public pe masura

Pentru unul dintre evenimentele Motor City Nightmares, care le sunt destinate fanilor genului horror, agentia Y&R din New York a decis sa creeze consumabile pe placul fanilor. Asadar, cutiile pentru floricele in forma de cap de zombie au facut furori printre participanti.

IBM, lider de piata in industria IT, nu a vrut sa se lase mai prejos, asa ca a dorit ca reclamele sale sa aiba o finalitate. Din acest motiv, cei de la agentia Ogilvy & Mather au venit cu ideea realizarii unor reclame tangibile. De la stresini pana la banci, acestea au avut succesul scontat in randul publicului.

Iata una dintre reclamele cu adevarat haioase! Pentru o gama locala de insecticide, TBWAHuntLascaris din Johannesburg, Africa de Sud, a creat adevarate povesti cu...gandaci. Poate ca pare greu de crezut, insa reclamele au avut succes, atragand atentia consumatorilor mai curiosi din fire.



Ceaiurile marca Bigelow au avut parte de o reclama cu iz organic. Etichete lizibile le-au fost atasate catorva ghivece in forma de cana, in care erau plantate flori ce faceau parte din compozitia ceaiurilor respective.

Frontline este o marca de produse antiparazitare pentru caini, cunoscuta la nivel mondial. Pentru promovarea sa din Indonezia, agentia publicitara Saatchi&Saatchi a realizat o reclama mai putin obisnuita: pe pardoseala unui mall, este reprezentata imaginea unui caine, iar mesajul inscriptionat este "Scapa-ti cainele de ei". Daca te intrebi unde sunt puricii, raspunsul este evident cand privesti imaginea.

Britanicii dau dovada de multa imaginatie. Pentru a face reclama unui salon de hairstyling, o agentie din UK a ales o modalitate la indemana: a plasat un mic panou publicitar reprezentand o femeie pe zidul unei cladiri, decorat cu un tufis.

Fumatul este un viciu, iar lupta impotriva acestuia poate fi purtata la propriu, daca practici un sport full contact folosind un sac in forma de tigara.

Sanatatea danturii este importanta, asa cineva a venit cu ideea unei reclame haioase: un afis postat pe tavanul unui cabinet stomatologic le va atrage atentia pacientilor cand vor sta pe scaunul dentistului.

Cu siguranta, metroul a devenit un mijloc de transport in comun in care multi coreeni se relaxeaza, de cand o reclama care le da senzatia ca se afla pe o plaja a fost postata pe podelele vagoanelor.

Condusul sub influenta alcoolului este fatal. La acest lucru s-au gandit si cei care au decis sa creeze o reclama haioasa, dar cu un mesaj cat se poate de serios, pentru care s-au folosit capacele unei marci de bere.

Reclamele haioase au priza la public si reusesc sa atraga atentia consumatorilor de fiecare data. Trendul acesta este din ce in ce mai raspandit in zilele noastre, asa ca le poti vedea si tu la fiecare pas.

Sursa: www.boredpanda.com

Articolul urmator
Rugăciunea tămăduitoare care îți protejează familia de boală și de necaz. Rostită în ziua de Crăciun face minuni
Rugăciunea tămăduitoare care îți protejează familia de boală și de necaz. Rostită în ziua de Crăciun face minuni
Câți bărbați vor plânge după tine?
Incepe quiz
Câți bărbați vor plânge după tine?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1.6 (29)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.