Reduceri și întâlnire cu vedete la aniversarea de 18 ani de București Mall!

Luni, 18.09.2017
de Andreea Marinescu

București, 18 septembrie 2017 – București Mall, primul centru comercial modern din România, împlinește luna aceasta 18 ani de la deschidere, iar pentru a sărbători își invită clienții în perioada 19-24 septembrie la o sesiune de shopping colorată de discounturi, precum și la o întâlnire specială de shopping cu vedete.

Pentru a petrece alături de clienții săi, București Mall oferă o reducere de 18% la mai multe branduri ce se regăsesc în mall, discount care se aplică la magazinele și categoriile de produse selecționate.

anunt aniversare bucuresti mall

Din dorința de a duce petrecerea la un nivel mai înalt, marți, pe 19 septembrie, începând cu ora 17:00, în incinta București Mall va avea loc o sesiune specială de cumpărături sub titlul de „shopping with stars”, la care sunt așteptați toți doritorii, de la shopaholici la amatorii de cumpărături. În cadrul evenimentului, 20 de VIP-uri vor primi provocarea de a cunoaște mai bine magazinele partenere și produsele lor, prin shopping și de a interacționa cu clienții veniți la eveniment.

De asemenea, tot în această săptămână centrul își va întâmpina clienții cu multe momente speciale. Astfel, veți putea petrece alături de București Mall într-o atmosferă de sărbătoare conturată de muzică ambientală, sesiuni foto în care vă puteți fotografia cu vedeta îndrăgită la photocorner-ul special amenajat în mall, cupcakes, prosecco și baloane.

Magazinele participante la promoția aniversară sunt:

  • Il Passo;
  • Lava&Cuce – discount-ul se aplică la toate produsele, exceptând gama perne, piele, covoare etc.;
  • Otter;
  • Optiplaza;
  • Gett's – discount-ul se aplică doar pentru produse, nu și pentru servicii;
  • Lee Cooper;
  • Timeout;
  • The Body Shop – discount-ul se aplică doar la produsele selectate;
  • Nissa;
  • Noriel – discount-ul se aplică la gama „Back to School”;
  • COCCODRILLO – discount-ul se aplică la produsele din noua colecție toamnă-iarnă;
  • GNC LIVE WELL;
  • NOMASVELLO;
  • Istyle – discount-ul se aplică doar la produsele selectate;
  • TRIUMPH;
  • TOMMY HILFIGER;
  • TOMMY HILFIGER KIDS;
  • CELLINI – discount-ul se aplică la produsele din noua colecție;
  • TEILOR;
  • Collective;
  • NIKE;
  • LAVAZZA;
  • BRANDS FOR KIDS;
  • SEPHORA – discount-ul se aplică la orice parfum; reducerea nu se cumulează cu alte promoții ori cu cele cu cardul Sephora;
  • DIVERTA – discount-ul se aplică doar la raionul de carte;
  • Samsonite – discount-ul se aplică la gama premium PRO DLX;
  • ANNA CORI;
  • OPTICRIS – discount-ul se aplică la următoarele branduri: Ray-Ban, Vogue, Carrera, Gucci, Diro, Persol și Cris;
  • FLORMAR – discount-ul se aplică la noiele colecții și gamele Skin Care și Lips;
  • DELUXE CARDS – discount-ul se aplică la noua colecție de hăinuțe de botez;
  • CATALEYA;
  • VODAFONE (ARSIS) – discount-ul se aplică la căștile CELLARA

Despre București Mall:

București Mall este primul centru comercial modern de tip shopping mall din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, București Mall a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.

Recent, București Mall a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern atât în interior, cât și la exterior, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor. Centrul își surprinde în continuare clientele fashioniste printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele, în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.

În prezent, mall-ul găzduiește cafenele moderne, magazine elegante, o zona de food court pentru toate gusturile si cinematograf. Holloywood Multiplex continuă să ofere clienților experiențe în premieră, așa cum a făcut-o de la înființarea sa, în 2000, în 10 săli moderne și echipate cu cea mai nouă tehnologie.

De asemenea, evenimentele organizate periodic în mall atrag de la fashionistas până la cinefili și familii cu copii, cu promisiunea că toți vor trăi experiența completă de shopping, distracție și socializare.

Surse foto: Pixabay

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!