Baneasa Shopping City - centrul comercial cu cei mai multi fani pe Facebook

Baneasa Shopping City - centrul comercial cu cei mai multi fani pe Facebook

Madalina Nazalu, redactor Divahair.ro

 

Baneasa Shopping City anunta depasirea pragului de 40.000 de fani pe pagina de Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume.

Baneasa Shopping City a devenit astfel centrul comercial cu cei mai multi fani din Romania.

De asemenea, centrul comercial a inregistrat cele mai multe check-in-uri din Romania, cu un total de 31.819 check-ins conform http://www.facebrands.ro/places  (14.468 pe Facebook si 17.351 pe Foursquare).

 

 

Saptamanal, informatia Baneasa Shopping City ajunge la peste 200.000 de utilizatori de internet (date aferente saptamanii 3-9 februarie 2012), luand in considerare si publicitatea de pe acest canal.

"Strategia de marketing a Baneasa Shopping City se bazeaza pe feedback-ul clientilor si al partenerilor. Dorim sa fim deschisi, sa comunicam rapid si corect direct catre publicul nostru tinta, iar social media ne ofera aceasta posibilitate. Facebook a devenit pentru noi un canal de comunicare foarte important, reusind sa ne apropie de clientii nostri si sa ne ajute sa le oferim lucrurile pe care si le doresc. Acestia ne ofera zi de zi feed-back, pe baza caruia ne imbunatatim permanent activitatea. Deschiderea spre acest canal de comunicare ne-a adus oportunitati si plus de valoare, valabile, credem noi, pentru ambele parti. Traim intr-o era digitala, iar informatia este vitala", a declarat Loredana Popa, Sales & Marketing Director Baneasa Developments.

Utilizatorii de Facebook/Baneasa Shopping City sunt 75% femei si 25% barbati, majoritatea avand pana in 34 ani, dornici sa fie conectati la tot ce se intampla in piata si sa ia decizii de cumparare in urma unor informatii complete si reale. Activitatea pe Facebook a Baneasa Shopping City a inceput in data de 20 noiembrie 2009. De atunci, in fiecare zi, utilizatorii sunt tinuti la curent cu cele mai noi lansari, promotii, reduceri, concursuri si evenimente.

Cele mai cautate informatii sunt cele cu privire la noutatile, promotiile oferite de magazinele din centrul comercial si concursurile organizate, atunci avand si cele mai multe vizite.

* Toate informatiile au ca surse: instrumentul de analiza insights oferit de Facebook administratorilor de pagini, http://www.facebrands.ro  si https://foursquare.com/

Articolul urmator
Povestea regretatului Liviu Vasilică, medicul pediatru devenit unul dintre cei mai îndrăgiți interpreți de muzică populară din România
Povestea regretatului Liviu Vasilică, medicul pediatru devenit unul dintre cei mai îndrăgiți interpreți de muzică populară din România
Ce spune lista ta de prieteni de pe facebook despre tine?
Incepe quiz
Ce spune lista ta de prieteni de pe facebook despre tine?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.