Ce piese de mobilier pentru birou alegem pentru a fi cât mai productivi în home office?

Ce piese de mobilier pentru birou alegem pentru a fi cât mai productivi în home office?

Redactor Divahair.ro

Trăim într-un secol caracterizat de un dinamism ieșit din comun, în care schimbările pot apărea spontan, indiferent că vine vorba despre viața personală sau despre modul în care muncim. Spre exemplu, lucrul de acasă a devenit o realitate pentru mulți dintre noi, oferind o flexibilitate sporită, dar aducând totodată cu sine și noi provocări la care nu ne-am fi așteptat. Amenajarea unui spațiu de lucru dedicat în propria locuință este un lucru necesar pentru a ne bucura de o productivitate sporită, de un confort sporit și desigur de o stare de bine pe termen lung. 

Alegerea mobilierului potrivit poate părea o sarcină descurajantă și pe bună dreptate dacă ne gândim la multitudinea de opțiuni pe care o avem, dar cu puțină planificare și atenție la detalii, vom putea transforma o simplă zonă a casei tale într-un birou ergonomic, funcțional, care ne va inspira în fiecare zi. Cum putem face însă acest lucru și ce piese de mobilier de la www.birouconcept.ro este recomandat să alegem pentru a fi cât mai productivi atunci când muncim de acasă?

Biroul – “Piesa de rezistență” a spațiului nostru de lucru 

O bună parte din ceea ce numim confort și productivitate la muncă se află în strânsă legătură cu biroul. El este de facto piesa centrală a oricărui spațiu de lucru, iar alegerea celui potrivit este esențială dacă ne dorim un mediu ergonomic, funcțional și care să ne inspire. Dimensiunile biroului trebuie alese cu atenție, ținând cont de spațiul disponibil în încăpere, însă trebuie să ne asigurăm simultan și de faptul că modelul ales este suficient de spațios. 

În prezent specialiștii ne recomanda a opta pentru un birou ergonomic cu o înălțime reglabilă, care să ne permită să menținem o poziție corectă a corpului în timpul lucrului. De ce? Pentru că o poziție ergonomică ne va ajuta să prevenim durerile de spate și disconfortul, ceea ce va duce inevitabil la creșterea productivității. Pentru un plus de personalitate, putem alege rame foto de la www.gimina.ro, astfel încât spațiul de lucru să devină și mai plăcut sau diferite plante pentru a da un plus de viață.

Scaunul de birou, principalul responsabil pentru confort și productivitate

Scaunul de birou este adesea privit ca o investiție în confort și productivitate. Recomandările în acest sens sunt legate de alegerea unui scaun ergonomic reglabil pe înălțime, cu spătar reglabil și suport lombar. Scaunul ar trebui să ofere un suport adecvat pentru coloana vertebrală, menținând o curbă naturală a spatelui. În plus, este indicat a ne asigura că scaunul dispune de un șezut confortabil și suficient de spațios pentru a ne susține corpul în mod corect. Orice rabat de la aceste detalii poate veni la pachet cu dureri de spate și evident cu o productivitate scăzută.

Dulapuri și sisteme de rafturi pentru birou

A fi bine organizați constituie un mare plus atunci când discutăm despre productivitate, indiferent că ne aflăm în home office sau în biroul companiei. Un spațiu de depozitare adecvat este necesar pentru a menține biroul organizat și ordonat. Dacă spațiul ne permite, recomandarea este aceea de a opta pentru rafturi, sertare, dulapuri sau organizatoare de birou, în funcție de preferințe și desigur de cantitatea de lucruri pe care le avem de depozitat. 

Iluminatul și atmosfera generală

Deși aceste aspecte nu țin propriu-zis de piesele de mobilier pentru birou, o iluminare adecvată este importantă pentru a evita oboseala ochilor și pentru a crea o atmosferă plăcută de lucru. În acest sens avem nevoie de o sursă de lumină naturală din abundență și completată dacă este posibil cu o lampă de birou. Spre exemplu, o lampă cu LED reglabilă, care  ne permite să ajustezi intensitatea luminii este o alegere cu care nu vom putea da niciodată greș.

Amenajarea biroului de acasă nu este doar o necesitate, ci ar trebui să o privim și ca pe o oportunitate de a ne crea un spațiu unic care să ne inspire și să ne motiveze. Urmând sfaturile din acest ghid, vom putea alege piese de mobilier pentru birou potrivite, optimiza spațiul de depozitare, dar și crea o atmosferă plăcută. Nu trebuie să uităm de faptul că biroul de acasă ar trebui să fie un spațiu care ne reflectă stilul de viață și care ne face să ne simțim bine.

Articolul urmator
Totul despre cârtița cu nas stelat
Totul despre cârtița cu nas stelat
Ce jachetă office să porţi în funcţie de personalitate
Incepe quiz
Ce jachetă office să porţi în funcţie de personalitate

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.