Cele mai bune exercitii de slabit pentru silueta clepsidra

Miercuri, 20.01.2016
de Alexa Galgau

Femeile care au o silueta in forma de clepsidra pot considera ca au castigat la loteria naturii, pentru ca aceasta este considerata cea mai mai frumoasa din lume. Insa asta nu inseamna ca trebuie sa se culce pe o ureche si sa nu faca eforturi pentru a-si scoate in evidenta atuurile.

Exista numeroase exercitii de slabit pentru silueta clepsidra, care te ajuta sa scapi de kilogramele nedorite, dar si sa iti lucrezi exact acele zone cu care vrei sa impresionezi. 

Descopera cele mai bune exercitii de slabit pentru silueta clepsidra!

Exercitii de slabit pentru silueta clepsidra

Daca atunci cand te uiti in oglinda vrei sa vezi exact acea forma ravnita de clepsidra, adica idealul de frumusete trupeasca la momentul actual, trebuie sa adopti o rutina de sport speciala, care sa se axeze nu doar pe talie, ci si pe zona soldurilor, pentru tonifierea musculaturii. Totodata, un abdomen plat va fi complet avantajat de acea talie de viespe spre care tintesti. Asadar, aceasta rutina cuprinde toate exercitiile necesare pentru a obtine un corp de zeita, tonifiat si, in acelasi timp, ispititor. 

Exercitiile de slabit pentru silueta clepsidra trebuie facute de 3-4 ori pe saptamana, in circuite consecutive, cu pauze de 30 de secunde intre ele. Un circuit este format din 5 exercitii, pe care le poti gasi mai jos. Atentie! Niciodata nu te forta - daca simti ca nu poti face 3 circuite, incepe prin a face unul si mareste numarul acestora pe masura ce capeti rezistenta!

Exercitiul 1: stai pe o parte, sprijinita in cotul drept si in muchia talpii piciorului drept. Ridica soldurile, astfel incat sa se formeze o linie dreapta intre glezna, sold si umeri. Incordeaza abdomenul si muschii fesieri. Tine mana stanga ridicata deasupra capului. Acum coboara corpul spre podea, stai asa cateva secunde si ridica-l din nou. Incearca sa realizezi miscari cat mai line, nu bruste, pentru a lucra profund musculatura. Repeta exercitiul de 15 ori. 

   

Exercitiul 2: stai in pozitia scandura, insa nu sprijinita in palme, ci in coate, astfel incat acestea sa fie exact sub umeri. Incordeaza coapsele, muschii fesieri si abdomenul si formeaza o linie cat mai dreapta din calcaie pana in crestetul capului. Niciodata nu lasa coloana moale! Tine partea superioara a corpului nemiscata si lasa soldurile in jos, spre dreapta. Ridica-te si lasa-le in jos, spre stanga. Repeta exercitiul de 15 ori. 

   

 

  Exercitiul 3: stai intinsa pe spate, cu bratele pe langa corp. Incordeaza abdomenul si ridica piciorul stang la un unghi de aproximativ 45 de grade, iar in acelasi timp ridica si trunchiul de pe podea, rasucindu-l spre stanga si intinzand mana dreapta spre degetele piciorului stang. Revino in pozitia initiala si repeta cu piciorul celalalt. Realizeaza exercitiul de 15 ori intr-un set.

Exercitiul 4:  stai in pozitia initiala a exercitiului 1, sprijinita in cotul drept si muchia talpii de la piciorul drept. Ridica soldurile, formand o linie dreapta intre glezne, solduri si umeri si incordand abdomenul pentru sustinere. Mana stanga sta intinsa in aer, deasupra capului. Din aceasta pozitie, ridica piciorul stang in aer, fara a indoi genunchiul si fara a permite soldurilor sa se lase in jos. Stai asa 30 de secunde, apoi schimba partea. 

   

Exercitiul 5:  stai in pozitia scandura, sprijinita in coate, cu picioarele departate la distanta dintre umeri. Incordeaza muschii fesieri, ai coapselor si abdomenului pentru a forma acea linie dreapta care iti ofera sustinere. Ridica piciorul stang pana la nivelul soldului, apoi misca-l intr-o parte cativa centimetri. Revino cu el in centru si apoi coboara-l. Repeta miscarea cu piciorul drept pentru a face un exercitiu complet. Repeta exercitiul de 15 ori pentru a face un set. 

 

Iti recomandam sa completezi aceasta rutina de exercitii de slabit pentru silueta clepsidra cu cateva sesiuni de antrenament cardio, care iti oxigeneaza musculatura si o pregateste pentru aceste miscari solicitante. In materie de cardio, sunt indicate sedintele de zumba, dans, aerobic, kangoo jumps, alergat sau orice alt sport care te pasioneaza si iti pune sangele in miscare!

Sursa: shape.com

Abdomen Talie Fesieri Picioare

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

top 5 divahair.ro

  • vizionate
  • votate
  • discutate
  1. Exerciţiul care îți aspiră burta! (1217 vizite)
  2. Cum îţi alegi banda de alergat (68 vizite)
  1. Exerciţiul care îți aspiră burta! (0 comentarii)
  2. Cum îţi alegi banda de alergat (0 comentarii)

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016