Incearca Kangoo Jumps pentru incepatori

Luni, 17.02.2014
de Alexa Galgau

Kangoo Jumps este un sport distractiv, care te va ajuta sa dai jos kilogramele in plus cat ai bate din palme. Beneficiile acestui sport asupra corpului nu sunt de ignorat: arde de doua ori mai multe calorii decat aerobicul, ofera protectie coloanei vertebrale, reduce impactul asupra articulatiilor si stimuleaza sistemul limfatic. Incearca Kangoo Jumps pentru incepatori si descopera de ce aceste exercitii sunt atat de populare.

Pentru a practica Kangoo Jumps ai nevoie de ghete speciale, cu un sistem de arcuri gandit sa ofere protectie contra accidentarilor. Arcurile, montate in centrul incaltarilor, se indoaie atunci cand sunt presate, creand un efect de ricoseu. Printr-o combinatie de aerobic, dans si sarituri, Kangoo Jumps este un antenament cardio intens potrivit pentru oricine, indiferent de varsta sau de rezistenta fizica.

Ce beneficii aduc organismului exercitiile Kangoo Jumps

Exista multe beneficii ale practicarii Kangoo Jumps, atat pentru cei care doresc sa scape de kilogramele in plus printr-o metoda rapida, cat si pentru cei care urmaresc doar intretinerea fizica. In functie de intensitate, se pot arde si 100 de calorii in 10 minute.

Cand vine vorba de exercitii cardio, multe dintre ele, in special alergatul, afecteaza articulatiile prin impactul asupra acestora. Cu Kangoo Jumps in schimb, impactul asupra gleznelor, genunchilor, soldurilor si coloanei este redus in proportie de 80%. De aceea, acest sport este recomandat inclusiv persoanelor varstnice sau celor aflate in recuperare post-operatorie.
 

Iata alte avantaje pe care o sa le ai daca o sa incerci un program Kangoo Jumps pentru incepatori:

- muschi abdominali si muschi fesieri mai fermi;

- capacitate respiratorie crescuta;

- mai mult oxigen transportat catre tesuturi;

- stari de stres ameliorate, datorita eliberarii de endorfine din timpul antrenamentului.

Daca te-ai hotarat sa te apuci de Kangoo Jumps, trebuie sa iei seama la pretul piperat al ghetelor speciale. Achizitionarea incaltarilor speciale poate fi rentabila daca vrei sa faci Kangoo o perioada indelungata si, bineinteles, daca preferi sa te antrenezi singura.

Iata cateva exercitii Kangoo Jumps pentru incepatori cu care sa te initiezi in acest sport distractiv.

Exercitii Kangoo Jumps pentru incepatori

Inainte de a te apuca de antrenament, alege o muzica antrenanta, care sa iti puna sangele in miscare. Incearca sa nu te extenuezi si mareste durata antrenamentului progresiv, de la 5-10 minute in primele sedinte, la 30-40 atunci cand devii avansata. De asemenea, daca simti ca ai obosit foarte tare, nu continua in acelasi ritm, dar nici nu te opri de tot. Alege un pas vioi sau un jogging lent in pauza, pentru a nu face treceri prea bruste de la repaus la efort.

Pentru inceput, stai in picioare, cu abdomenul incordat si umerii relaxati. Executa o miscare dintr-o parte in alta, lasandu-ti greutatea sa alterneze de pe in picior pe altul. Acest exercitiu de baza iti va regla stabilitatea si te va obisnui cu tipul de miscare "saltata".

 

Sursa foto: www.fitneass.com

Din aceasta pozitie, cand te simti in stare, poti evolua spre un pas pe loc, nu foarte rapid. Mai departe, executa urmatoarea serie de exercitii pentru o incalzire completa:

1. Intinde alternativ cate un picior in fata, spirijindu-l pe calcai. Repeta de 3 ori cu fiecare picior.

2. Intinde cate un picior in lateral, de 3 ori fiecare picior. Dupa acest set, intinde alternativ cate un picior in spate, repetand de 3 ori miscarea pentru fiecare picior.

3. Ridica genunchii pe rand, avand grija sa nu ii aduci prea sus, ca sa nu iti pierzi echilibrul.

4. Executa jogging pe loc timp de 1 minut. Acesta este un exercitiu pe care il poti face in pauzele dintre celelalte exercitii, pentru a-ti mentina pulsul ridicat.

Mai departe, ai o serie de exercitii Kangoo Jumps de baza, pe care poti sa le faci chiar daca esti incepatoare:

- pasul in "V": muta piciorul drept in fata, pe diagonala, apoi muta-l si pe ceal stang cu o miscare similara, desenand un "V" cu cei doi pasi. Adu picioarele inapoi, pe rand. Dupa ce te obisnuiesti cu miscarea, executa pasul saltat. Repeta timp de 1 minut, pentru inceput.

- pasul "Mambo": intine piciorul drept in fata si lasa-te pe el, apoi lasa-ti greutate pe piciorul stang (acesta trebuie indreptat spre stanga, la un unghi de 45 grade). Muta alternativ greutatea de pe un picior pe altul prin sarituri. Schimba piciorul - intinde stangul. Repeta miscarea de 10 ori pentru fiecare picior.

- pasul incrucisat: fa un pas cu piciorul drept in lateral, apoi executa un pas cu piciorul stang in directia aceea, fara a muta piciorul drept. Revino la pozitia initiala si executa miscarea in oglinda - piciorul stang face un pas in lateral, piciorul drept face un pas incrucisat in directa stanga. Repeta tot setul de 5 ori.

- pasul "Cha-Cha": fa un pas in laterala cu piciorul drept, adu piciorul stang langa piciorul drept, apoi muta piciorul stang in lateral si adu piciorul drept langa el. Acest exercitiu este foarte simplu, dar iti lucreaza excelent soldurile si coapsele.

Iata si un videoclip care sa te ajute sa executi mai usor exercitiile Kangoo Jumps pentru incepatori:

Cu aceste exercitii Kangoo Jumps pentru incepatori si cu o pereche de ghete speciale poti uita de drumurile obositoare la sala si de antrenamentele lungi si plictisitoare. Daca vrei sa incerci Kangoo Jumps intr-un loc specializat, inainte de a practica acest sport acasa, exista multe locuri in Bucuresti si in tara unde poti sa vezi despre ce e vorba.

Abdomen Talie Fesieri Picioare

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1 (3)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un salon in zona ta

top 5 divahair.ro

  • vizionate
  • votate
  • discutate

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016