Descopera succesul din spatele brandului Dolce & Gabbana

Descopera succesul din spatele brandului Dolce & Gabbana

Redactor Divahair.ro

Pentru ca in aceasta saptamana, Stilago va aduce produse Dolce & Gabbana, va propunem o incursiune in lumea acestui brand de lux atat de popular in intreaga lume, pentru a va putea convinge de importanta identitatii unui brand.

In anul 1982, italienii Domenico Dolce si Stefano Gabbana pun bazele casei de moda care le reuneste numele de familie, Dolce & Gabbana. Prima lor colectie a fost prezentata in 1985, fiind dedicata femeilor care nu se sfiesc sa fie sexy, punandu-si in evidenta formele voluptoase, foarte feminine. Item-uri precum corsetul din satin, ciorapii din plasa, ciorapi cu portjartier sau lenjeria tip baby-doll au fost reinterpretate si propuse intr-o forma classy.

Colectia a adus un accent glam modei acelei perioade care ramasese ancorata la un etern stil sport unisex. A urmat apoi deschiderea unor showroom-uri Dolce & Gabbana in Milano, Tokyo, Hong Kong, New York, iar in 1989, brandul a introdus linii de lenjerie si de beachwear, urmate apoi de prima colectie dedicata barbatilor in 1991. Un an mai tarziu debuteaza linia de parfumuri a casei de moda, iar apoi brandul introduce o linie mai accesibila care poarta numele de D&G. Astfel, brandul este divizat intre doua linii, Dolce&Gabbana, haine cu semnatura designerilor, si D&G, o linie tip retail care se adreseaza unei mase mai mari de consumatori.

Increderea si ironia sunt principale atribute Dolce & Gabbana. De-a lungul carierei, designerii au reinterpretat anumite stereotipuri blamate de societate precum starleta, geisha sau look-ul baby doll, dandu-le un nou suflu si o noua sansa de afirmare. Indiferent de ce creatie Dolce & Gabbana poarta, femeia trebuie sa inspire incredere in sine si sa arate ca detine controlul, astfel Madonna s-a mulat perfect cu anumite creatiile Dolce & Gabbana, alese pentru a atrage atentia. O mare parte din inspiratia din spatele colectiilor brandului este gasita in cinematografie, avand muze precum Sophia Loren sau Gina Lollobrigida


Retata casei de moda, menita sa mixeze elemente traditionale cu unele sexy, se aplica si la linia masculina Dolce & Gabbana. Brandul le-a propus barbatilor un look mai relaxat, un look inspirat din ,,banditii" sicilieni. Piesele propuse, desi rup bariera unui costum tipic masculin, sunt totusi piese care fac fata trecerii timpului.

De-a lungul carierei, designerii si-au centrat atentia pe haine sexy, atat pentru femei, cat si pentru barbati, alegand elemente precum animal printul, culorile puternice, materiale high-tech sau experimentale si piese inspirate din lenjerie. Intr-un final, scopul Dolce & Gabbana, una dintre cele mai de succes case de moda din lume, este sa le ofere tutror clientilor o eleganta confortabila.


In aceasta saptamana, urmariti pe Stilago campania Dolce & Gabbana, pentru a va inmulti garderoba cu piese ale acestui brand. Tot ce trebuie sa faci este sa te inscrii pe www.stilago.ro (printr-o invitatie de la un prieten sau direct) si apoi sa-ti gasesti piesa vestimentara preferata. O adaugi in cosul de cumparaturi inainte de lichidarea stocului dupa care vei primi produsele in 3-4 saptamani. Iar plata o faci ramburs fara sa ai nevoie de un card de credit. Daca nu esti multumita de produs il returnezi si primesti banii inapoi. Iar daca vrei sa fii la curent cu toate campaniile de reduceri te abonezi la newsletter. Mai simplu de atat nici ca se poate.

Articolul urmator
Trendul verii 2023, Barbiecore: 8 ținute stilate cu care cucerești tendințele
Trendul verii 2023, Barbiecore: 8 ținute stilate cu care cucerești tendințele
Testul norocului: ce metoda iti asigura succesul?
Incepe quiz
Testul norocului: ce metoda iti asigura succesul?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

5 (4)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.