Afla cu ce alte mancaruri este recomandat sa combini orezul

Luni, 14.12.2015
de Bianca Geica

Orezul este primul pe lista atunci cand vine vorba de cereale sanatoase, fiind totodata si unul dintre cele mai consumate alimente la nivel global. De mii de ani, peste jumatate din populatia mondiala se hraneste cu acest tip de cereala, nutritionistii recomandand asocierea orezului doar cu legume, in niciun caz cu proteine de origine animala. Motivul? Combinatiile alimentare nefericite pot avea consecinte negative asupra sanatatii, perturband sau chiar blocand digestia. Se poate ajunge la constipatie, balonare, crampe, flatulenta, arsuri la stomac, enzimele digestive fiind tulburate din cauza mancarurilor asociate incorect, consumate in exces. In plus, in cazul unei digestii ineficiente, organismul nostru nu poate absorbi substantele nutritive specifice fiecarei grupe de alimente!

Orezul abunda de vitamine (niacina, tiamina si piridoxina) si minerale (fier, fosfor, zinc, magneziu si potasiu), iar atunci cand nu este combinat cu alimentele potrivite, acest aliment isi pierde proprietatile.  

Cu ce se combina orezul?

Consumat corect, orezul poate aduce o serie de beneficii intregului nostru organism, asa ca trebuie sa retinem ca nu trebuie asociat cu proteine (carne, produse lactate, oua, nuci, soia) sau cu alti carbohidrati (cereale, paine, cartofi, produse de patiserie etc.), ci doar cu legume, de preferat, radacinoase (morcovi, cartofi dulci, telina, sfecla, ceapa, ridichi), dar si cu fasole, linte sau naut.

Beneficiile generale ale orezului

Consumul de orez poate aduce o serie de avantaje sanatatii noastre, acest tip de cereala fiind o excelenta sursa de energie. Fiind bogat in carbohidrati, orezul reprezinta o sursa naturala de minerale si vitamine care contribuie la buna functionare a organismului. De asemenea, fiindca nu contine grasimi, colesterol sau sare, orezul scade riscul obezitatii, mentine presiunea sangelui in limite normale si stimuleaza activitatea cerebrala. Tot aceasta cereala previne riscul de osteoporoza si mentine densitatea osoasa, multumita continutului de magneziu si potasiu. 

Rasfata-te cu cele mai savuroase preparate pe baza de orez de la Wu Xing, si bucura-te in acelasi timp de proprietatile nutritionale ale acestui aliment! Unul dintre cele mai apreciate restaurante chinezesti din Romania iti pune la dispozitie o serie de combinatii alimentare cu orez, astfel incat tu sa te poti bucura de o experienta culinara mai mult decat satisfacatoare. 

Daca adori mancarurile picante, cu siguranta orezul Wu Xing iute, cu legume (morcovi, mazare, ardei gras, porumb, ceapa), pasta de ardei iute si condimente chinezesti, va fi pe placul tau. Despre morcovi stii deja ca sunt bogati in vitamina A, betacaroten si antioxidanti. Ardeiul gras contine fitonutrienti care fortifica sistemul imunitar, in timp ce ceapa este cunoscuta pentru efectele sale antimicrobiene si antibacteriene.


Orez Wu Xing (iute) - 8.99 lei

antioxidan?i ?i fitonutrien?i

Acest articol este proprietatea Ring Media Group ?i este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare integral? sau par?ial? a con?inutului se poate face doar cu citarea sursei, astfel: pentru publica?iile tip?rite - Ziarul "ring", iar pentru publica?iile online - http://www.ziarulring.ro/stiri/sanatate/240106/2014/Banalul-ARDEI-GRAS-are-BENEFICII-MIRACULOASE

La baza unui pranz "light" poate sta oricand o portie de orez deloc iute, de asemenea, cu legume (mazare, morcovi, ardei gras rosu, porumb, ceapa, ceapa verde). Vestea buna este ca acest preparat, cat si orezul Wu Xing iute, cu legume, sunt produse de post, asa ca le poti consuma in voie pana in ajun de Craciun! Daca vrei sa combini orezul cu legume pregatite de tine, acasa, Wu Xing te ajuta cu o portie de orez simplu, deloc iute si, de asemenea, de post. 


Orez cu legume - 8.99 lei


Orez simplu - 6.99 lei

Pentru o masa mai consistenta, iti recomandam Meniul Pamant de la Wu Xing, care iti permite sa asociezi orezul cu legume cu o portie delicioasa de Legume Sichuan, care contine ciuperci proaspete, urechi de lemn, broccoli, morcovi, bambus, telina, ceapa si usturoi.  


Meniu Pamant - 22.99 lei

Bucura-te din plin de proprietatile celui mai popular si consumat aliment, orezul! Wu Xing te ajuta sa integrezi acest tip de cereala in dieta ta in cele mai savuroase moduri cu putinta, asa ca nu mai sta pe ganduri si comanda preparatul tau preferat. 

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

Cauta un furnizor in zona ta

top 5 divahair.ro

  • vizionate
  • votate
  • discutate

Ai nevoide de un SFAT?

Adauga o intrebare la care vrei sa primesti raspuns. Comunitatea DivaHair te ajuta.

întreabă

LIKE si intra in universul divelor!

Ghidul de frumusete DIVA2016