Review pentru Fixativ Wellaflex Volume Boost

Vineri, 07.12.2012

Fixativul Wellaflex Volume Boost de la Wella ofera o fixare puternica, amplificand in acelasi timp volumul, pentru un par ravasitor de frumos, ce isi mentine aspectul pana la 24 de ore. Avand la baza complexul unic Flex'Volume, fixativul confera parului un volum ametitor, fara a incarca fibra capilara, mentinandu-i elasticitatea si aspectul natural. Bonus: protejeaza impotriva efectelor devastatoare ale radiatiilor UV.

Cum ti se pare Fixativ Wellaflex Volume Boost? Voteaza!

4.2 (5)
Fixativ Wellaflex Volume Boost

17 ron

Continand ingrediente speciale, care potenteaza volumul si fixeaza coafura, fixativul Wellaflex Volume Boost e alegerea perfecta atunci cand vrei sa te asiguri ca iti vei mentine intact lookul.

Ambalajul de 250 de ml e practic, tubul fixativului fiind prevazut cu dispenser pentru o repartizare eficienta a formulei. Textura e fina, imbracand fibra capilara intr-un invelis care ii mentine forma.

Indicatiile de utilizare recomanda pulverizarea de la o distanta de 20-30 de cm, in functie de efectul pe care doresti sa il obtii. Astfel, pentru o fixare puternica si o coafura care rezista, Wellaflex Volume Boost trebuie aplicat pe portiuni separate de par. In schimb, pentru o intensificare vizibila a volumului, accentul trebuie sa cada pe radacini si pe linia parului.

Formula special conceputa pentru a oferi pletelor tale volum iti va asigura o aparitie speciala. Posibilitatea de a alege intre nivele diferite de fixare aduce un raspuns satisfacator nevoilor diverse ale parului tau, garantandu-ti ca, indiferent pentru ce look vei opta, Wellaflex Volume Boost are o varianta la indemana. Nu in ultimul rand, fixativul ofera si protectie impotriva radiatiilor UV, un aspect ce nu poate fi ignorat, cunoscute fiind efectele devastatoare pe care soarele le are asupra parului tau.

In ceea ce priveste dezavantajele, trebuie sa atragem atentia asupra faptului ca parul fin, moale, nu va beneficia de boost-ul de volum promis de formula. De asemenea, optand pentru un nivel ridicat de fixare si nerespectand intocmai instructiunile de utilizare, risti sa obtii un par imbacsit, lipsit de viata.

Pentru parul normal insa, fixativul Wellaflex Volume Boost este o alegere potrivita, care va fixa coafura si va conferi un plus de volum, la un raport satisfacator pret-calitate.

Gramaj: 250 ml