Review pentru Spuma de par pentru volum Wella Professionals SP Elegant Shape

Duminică, 19.04.2015

Spuma de par pentru volum Wella Professionals SP Elegant Shape confera un volum sanatos si corporalitate firului de par, acesta deprinzand un aspect mai dens si mai stralucitor. Firul de par nu este ingreunat, devenind mai moale si mai usor de pieptanat. In plus, spuma de par protejeaza cuticula impotriva razelor UV daunatoare, a caldurii exercitate de aparatele de coafat si a umiditatii. Formula fara alcool va pastra sanatatea parului tau.

Cum ti se pare Spuma de par pentru volum Wella Professionals SP Elegant Shape? Voteaza!

0 (0)
Spuma de par pentru volum Wella Professionals SP Elegant Shape

70 ron

Spuma de par Wella Professionals SP Elegant Shape te tenteaza prin asocierea dintre atributiile specifice ale unui produs de gen: volum, fara a incarca sau a ingreuna cuticula, cu protectia oferita de un produs de ingrijire. Pentru a completa lista de atuuri, absenta alcoolului din formula nu usuca parul, fiind o varianta sigura chiar si pentru cel deteriorat.

Textura lejera, matasoasa a spumei te va incanta inca de la prima aplicare, iar capacitatile sale de hidratare vor face parul usor de descurcat, un plus pe care nu ai cum sa nu il remarci. Ambalajul in nuante de violet al produsului are o forma frumos definita, cu simbolul brandului.

Mod de folosire: agita recipientul inainte de utilizare, plasand produsul cu capul in jos, pentru a sustine dozajul potrivit al spumei. Maseaza usor pe parul zvantat cu prosopul si continua stilizandu-l dupa dorinte.

Principalul avantaj al spumei pentru volum Wella Professionals SP Elegant Shape este redat de volumul frumos pe care il ofera parului. Fibra capilara dobandeste corporalitate, va deveni moale si plina de viata, fara aspectul greoi pe care multe spume de par il confera. Te vei bucura inca de la prima aplicare de textura lejera, matasoasa, pe care o vei utiliza cu toata placerea. Daca ai avut experiente neplacute cu aceste produse de par, in trecut, vei observa si ca spuma nu este lipicioasa si ca lasa parul incredibil de usor de pieptanat. Promisiunile producatorului, legate de faptul ca spuma protejeaza impotriva radiatiilor UV si a caldurii aparatelor de coafat, dar si a umiditatii, sunt un atu suplimentar care nu are cum sa te lase indiferenta. Fiind vorba de un produs profesional, vei capata incredere in atributele sale.

Cel mai important dezavantaj al spumei de par pentru volum Wella Professionals SP Elegant Shape este dat de pretul destul de ridicat, care poate descuraja posibilitatea de achizitie.

Daca iti doresti insa o spuma de par care sa confere volum si corporalitate firului de par, fara a-l incarca, lasand cuticula mai moale si mai usor de descurcat si protejand intens parul, merita sa incerci Wella Professionals SP Elegant Shape.

Gramaj: 300 ml