Absolut Vodka Blank & Beyond, experienta ABSOLUT cu un nou twist

Absolut Vodka Blank & Beyond, experienta ABSOLUT cu un nou twist

Redactor Divahair.ro

In cadrul evenimentului gazduit de Academia Romana, ABSOLUT VODKA a incheiat campania ABSOLUT BLANK, desfasurata sub motto-ul "IT ALL STARTS WITH AN ABSOLUT BLANK".

Proiectul a debutat in iulie 2011 in Marea Britanie si i-a provocat creativ pe artistii tineri si non-conformisti sa creeze un univers vizual la fel de neconventional si colorat. ABSOLUT VODKA si-a transformat sticla iconica in reproduceri din canvas, albe, si le-a pus la dispozitie artistilor selectati, care s-au lasat inspirati de universul vibrant si exceptional al marcii.

In Romania, ABSOLUT BLANK a dat startul creativitatii anul trecut in Bucuresti, colaborand cu  17 artisti non conformisti romani, care au reinterpretat in viziunea si stilul propriu cate o piesa din uriasa sticla ABSOLUT de 8 metri. Andrei Pavel, Loreta Isac, George Neagu, Sorina Vazelina, Alina Buzila, Elis Iaia, All Hollow, Cutarica (Vlad Mihai), Mihai Neom, Mihai Popescu, Stephan Pelger, Anca Rusu, Ciprian Dumitriu, Andrei Serghie, Andreea Benu, Catalin Tzetze Radulescu si Pisica Patrata (Alexandru Ciubotariu) sunt artistii care au conturat sticla ABSOLUT prin pictura, aerograf, design digital, colaj, vinil, fotografie, cooking, ilustratie, instalatii, ceramica, grafitti.

 

 

Primul din cele 17 canvasuri albe a fost creat de Andrei Pavel, artist aerograf, cu piesa  «Color Touch». Loreta Isac a continuat cu grafica in acrilice, realizand lucrarea «Organic», iar designerul George Neagu a creat, cu versatilitate si ingeniozitate, piesa «Colivia», inspirandu-se din nevoia de libertate a unei pasari.

«AltUnde», lucrarea Sorinei Vazelina,  a fost realizata printr-un mix original de colaj si ilustratie.

Inspirata de mozaicul catalan, Alina Buzila, asistata de Mihaela Pavelescu, a creat din ceramica pictata «Ice Flower», cea de-a cincea panza ABSOLUT BLANK.

In cadrul evenimentului ABSOLUT ART 3XPERIENCE, alti trei artisti non-conformisti si-au demonstrat creativitatea.


Elis Iaia a imbinat culoarea si vinilurile in lucrarea «Sound Drops», ALL HOLLOW a folosit un mix de fotografie si pictura pentru a reda «Hollow Wear», iar Cutarica (Vlad Mihai) s-a folosit de pirogravura pentru a crea «ABSOLUT Bucolic», o lucrare ce simbolizeaza perfect folclorul romanesc. Mihai Neom a creat «Masina de culori», inspirata de un desen din copilarile pe care l-a reinterpretat, utilizand tehnica pe care o stapaneste cel mai bine: grafitti.

«Inspiratie din Bucovina» a fost piesa in care Anca Rusu a ales sa realizeze un mozaic din boabe comestibile, ca dovada ca munca in bucatarie poate fi un act de creatie. Reinterpretand si reinventand diverse fragmente din istoria obiectelor din lemn, Mihai Popescu a tradus povestea «ABSOLUT Biutiful» chiar in atelierul sau. Catalin Radulescu ne-a propus compozitia «ABSOLUT Wisecounter Clock», cu un colaj de obiecte ce amintesc de emotiile prin care trec oamenii in fiecare zi, avand ca piesa centrala un ceas functional, dar care intoarce timpul.

«ABSOLUT MADNESS», «ABSOLUT PARTY» si «IT ALL STARTS WITH AN ABSOLUT BLANK» sunt creatiile artistice realizate de castigatorii competitiei online ABSOLUT ARTISTS desfasurata pe pagina de Facebook ABSOLUT ROMANIA, adica Ciprian Dumitriu, Andreea Benu si Adrian Serghie. Stephan Pelger a adaugat inca o piesa acestui puzzle, cu piesa «Tailor made mix», cu o tehnica de patchwork ce a imbinat mai multe texturi, culori si forme pentru a reda un intreg unitar. Ultima piesa a fost realizata cu markere si vopsea de Alexandru Ciubotariu, aka Pisica Patrata, si a purtat numele de «ABSOLUT Thoughts». Alexandru a mixat personaje si elemente proprii imaginatiei lui, pliate pe forma gatului sticlei.

ABSOLUT BLANK a insemnat astfel 1 an de colaborari vibrante si inspirationale, texturi indraznete, tehnici neconventionale si work in progress.

"Aseara am ajuns la finele unui drum frumos si inspirat, de a contura viziunea artistilor romani vis a vis de universul creativ al brandului ABSOLUT. Am asteptat cu nerabdare sa vedem cum va arata in final simbolul brandului - sticla iconica - in interpretarea creativilor romani si speram ca toti invitatii nostri sa fi fost la randul lor inspirati de rezultatul demersului nostru creativ. Urmeaza o alta etapa vibranta pentru noi inceputa chiar aseara, la Academia Romana", a declarat Nicoleta Dumitrascu, Brand Manager ABSOLUT VODKA.    

Pentru ca ABSOLUT este un brand care se reinventeaza in fiecare an, partea a doua a evenimentului a surprins cat mai multe din elementele noii campanii: ABSOLUT GREYHOUND. Dovada ca teritoriul creativitatii ABSOLUT este vast, brand a colaborat cu Swedish House Mafia - un grup de electro pop din Suedia care a adaugat si muzica universului mixologiei marcii, pentru ca toti fanii sa stie si cum suna un cocktail.

In saptamanile urmatoare, ABSOLUT va lansa o noua provocare pentru experiente exceptionale, asadar, urmariti pe contul de Facebook ABSOLUT ROMANIA.

Articolul urmator
Cu ce problemă de sănătate se confruntă Mihaela Borcea: „Am mai avut o operație, dar am din nou probleme”
Cu ce problemă de sănătate se confruntă Mihaela Borcea: „Am mai avut o operație, dar am din nou probleme”
Cate sanse ai sa iti intalnesti alesul inimii de Anul Nou?
Incepe quiz
Cate sanse ai sa iti intalnesti alesul inimii de Anul Nou?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.