Nu Skin
Adevarata Stare de Bine

Care este adevărul din spatele reclamei virale în care apare Bianca Drăgușanu?

DivaHair

O reclamă controversată, în care apare nimeni alta decât Bianca Drăgușanu, a stârnit o adevărată isterie în mediul virtual chiar în Săptămâna Mare. Frumoasa blondă a semnat un contract de imagine cu Charm Studio, cel mai profesionist studio de videochat și astfel, a devenit vedeta unei campanii publicitare care a stârnit reacții puternice atât în mediul online, cât și în cel offline.

Cum a ajuns Bianca Drăgușanu să se asocieze cu o industrie încă tabu?

Conform reprezentanților studioului specializat în formarea modelelor de top, alegerea a fost una cât se poate de naturală: Bianca Drăgușanu este o persoană care și-a depășit condiția și una dintre cele mai apreciate și invidiate femei din România, deși puțini sunt cei care vor recunoaște asta. Este o femeie complexă, un antreprenor de succes și un influencer de top, care postează despre parenting, beauty, fashion și un stil de viață sănătos. Este un exemplu al faptului că DA, le poți avea pe toate dacă îți dorești cu adevărat și dacă muncești din greu pentru atingerea obiectivelor, exact ca în cazul modelelor de videochat.

Bianca Dragusanu

La fel ca în cazul videochatului, nu puțini sunt cei care se grăbesc să o discrediteze sau să îi atribuie diverse etichete, fară a fi interacționat vreodată personal cu ea, însă acest lucru nu a împiedicat-o să ajungă să trăiască viața la care alții doar visează.

Cine a gândit campania publicitară?

Ai văzut Parisu’ doar în filme? Schimbă-ți jobul! sau “Adidașii tău au patru dungi? Schimbă-ți jobul!” sunt doar câteva dintre mesajele care apar în campania publicitară care s-a viralizat rapid. Și odată cu mediatizarea subiectului, s-au făcut diverse presupuneri în legătură cu cine se află în spatele reclamelor, agențiile de publicitate nefiind excluse din ecuație.

reclamă Bianca Drăgușanu

Se pare, totuși, că reclamele sunt rezultatul unei munci interne care poartă exclusiv semnătura Charm Studio. Conform declarațiilor reprezentanților studioului, campania a fost extrem de bine gândită și adaptată publicului țintă iar reacțiile oamenilor de media au confirmat acest aspect.

Mesajele de pe bannere nu ar trebui intepretate într-o direcție ofensatoare, căci au o tentă satirică și au fost gândite pe baza clișeelor autohtone, care descriu atât de bine societatea românească din zilele noastre. Suntem cei care conducem mașini scumpe doar că să impresionam, dar avem restanțe la întreținere. Suntem cei care mergem într-o vacanță doar că să postăm poza aceea reușită cu palmierul. Suntem cei care mâncam parizer cu pâine toată săptămâna doar că să avem sâmbăta șampania aceea scumpă pe masă. Suntem cei care vrem să purtăm branduri, deși nu ni le permitem.

Mesajele afișelor Charm transmit un singur lucru: vrei un job mai bine plătit? Fă ceva în acest sens, nu aștepta să pice din cer și, cel mai important, nu îi blama pe cei care câștigă mai bine decât tine, indiferent de domeniul de activitate. Iar dacă dorești să devii model online de top, cu câștiguri de 10.000$ lunar, DA, te așteptăm la un interviu.”, spun reprezentantii Charm.

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

0 (0)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    LIKE si intra in universul divelor!