Nu Skin
Adevarata Stare de Bine

Afla care este rutina de sport a Rihannei!

Alexa Galgau

Rihanna are un corp la care viseaza toti barbatii. In afara de dieta, vedeta are parte de un antrenament fizic care nu ii ocupa mult timp, insa este foarte solicitant.

Afla care este rutina de sport a Rihannei, cu ajutorul careia se mentine intr-o forma excelenta!

Rutina de sport a Rihannei

Harley Pasternak, antrenorul personal al Rihannei, a dezvaluit de curand rutina de sport a vedetei.

Alaturi de dieta celor 5 factori, aceasta respecta si un program de fitness care o ajuta sa isi mentina acel corp de invidiat.

Daca este in turneu, Rihanna se antreneaza 3 zile pe saptamana, cate 25-30 de minute. Cand este acasa si are mai mult timp, cantareata face efort 5 zile pe saptamana, adaugand si un antrenament cardio la rutina ei.

Rihannei ii place cel mai mult sa alerge pe banda si sa faca diverse alte exercitii cardio, precum genuflexiunile cu sarituri, joggingul stationar, saritul corzii de fitness sau ciclismul.

 

De asemenea, dupa cum ai observat probabil si din concertele ei, cantareata este o dansatoare innascuta si tine kilogramele la distanta si prin diferite coregrafii. 

Rihanna are doi antrenori personali: Pasternak, a carui rutina de sport o respecta 3 zile pe saptamana (lunea, miercurea si vinerea) si Ary Nunez, cu ajutorul careia isi pune la punct rutina de dans de 2 ori pe saptamana (martea si joia). 

Atunci cand face exercitiile recomandate de Pasternak, Rihanna respecta aceeasi rutina, care nu dureaza mai mult de jumatate de ora. Daca timpul ii permite, repeta setul de exercitii, transformand antrenamentul intr-un circuit.

Iata cum arata un set de exercitii de baza din rutina creata de Pasternak:

1. Incalzire cardio (banda de alergat, bicicleta stationara, alergare cu spatele, urcat scari etc.) - 5 minute

2. Fluturari cu gantere din culcat (25 de repetitii) - pe o banca, din pozitia culcat, coboara ganterele cu o miscare semi-circulara, apoi vino la pozitia initiala. Coatele se tin putin indoite, iar ganterele se coboara cat mai jos, pentru a intinde muschii pectorali.

3. Impins bara din sezut (25 de repetitii) - din pozitia sezut, mainile sunt flexate si bara este la nivelul umerilor. Aceasta trebuie ridicata deasupra capului cu ajutorul fortei umerilor, iar coatele trebuie complet intinse.

4. Flexii alternative cu gantere (25 de repetitii) - tine doua gantere cu palmele orientate spre interior si bratele intinse pe langa corp. Ridica o gantera la nivelul umerilor, iar la jumatatea distantei, roteste-o pana palma este indreptate in sus. Revino in pozitia initiala si repeta pentru celalalt brat.

5. Genuflexiuni cu gantere (25 de repetitii) - tine cate o gantera in fiecare mana si, stand cu picioarele usor departate, indoaie genunchii pana cand coapsele devin paralele cu solul, apoi reia pozitia de inceput.

6. Genuflexiuni cu saritura (25 de repetitii) - stai in picioare, cu calcaiele usor departate si cu bratele pe langa corp. Fa o genuflexiune obisnuita, apoi sari cat de sus poti. Aterizeaza pe toata talpa si repeta exercitiul.

7. Ridicari din trunchi (15 repetitii)

8. Exercitii "Urcare pe munte" (25 de repetitii) - stai sprijinita pe mingea de fitness (in pozitie de flotare), cu mainile si corpul perfect intinse. Incordeaza abdomenul si ridica usor un picior si adu genunchiul catre piept, fara a modifica pozitia spatelui. Repeta si cu celalalt picior si alterneaza miscarile. Daca nu ai o mige de fitness, poti face exercitiile direct pe podea.

8. Exercitii cardio - 5-30 de minute


Rutina de sport a Rihannei, creata de Ary Nunez, arata astfel:

1. Incalzire pe bicicleta stationara sau pe banda de alergat (30 de minute)

2. Antrenament de arte martiale: Tae Kwon Do si Karate (30 de minute)

3. Capoeira, un dans brazilian (30 de minute)

4. Ridicari din trunchi (30 de repetitii)

5. Rotatii din trunchi (30 de repetitii)

6. Exercitii "Scandura" cu rasuciri (30 de repetitii) - din pozitia "Scandura", intinde mana deasupra capului si apoi coboar-o sub corp, efectuand o rasucire.

Rutina de sport a Rihannei nu este deloc usoara, chiar daca nu ii consuma foarte mult timp. Avantajul este ca antrenamentul ei poate fi facut fara echipamente deosebite, dar nivelul de dificultate este ridicat, lucru care se vede pe corpul de invidiat al cantaretei.

Sursa foto: www.dailymail.co.uk

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

5 (1)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (181 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!