Nu Skin

Mergi la sala? Urmeaza aceste sfaturi daca vrei sa obtii rezultate mai bune!

Eugenia Dinescu, redactor

Daca obiectivul tau inainte de concediu este de a fi in cea mai buna forma pentru a te simti confortabil in pielea ta atunci cand mergi la plaja, atunci nu mai poti amana vizitele la sala de fitness. Pe langa o dieta echilibrata, care te va ajuta sa pierzi in greutate, sportul este esential pentru a obtine o musculatura tonifiata.

Fie ca esti deja o impatimita a sportului, abia ai inceput o rutina de fitness sau planuiesti sa iti faci un abonament la sala, exista cateva trucuri care te vor ajuta sa obtii rezultate maxime din fiecare sesiune de antrenament. Descopera, in continuare, 5 trucuri care te vor ajuta sa sporesti eficacitatea fiecarui minut petrecut la sala de sport!

Monitorizeaza intensitatea antrenamentelor

Odata ce simti ca ti-ai intrat in ritm pe banda de alergat, a venit momentul sa iesi din zona ta de confort. In lipsa unei intensitati adecvate a exercitiilor pe care le faci, poti observa ca progresele pe care asteptai sa le vezi au fost inlocuite de o perioada de stagnare. Daca ai inceput sa urmezi o rutina de fitness, formeaza-ti mai intai nivelul de anduranta timp de o luna, apoi mareste intensitatea antrenamentelor gradual. Plictiseala se poate transforma in principalul tau inamic pentru a mentine obiceiul de a merge la sala, iar diversificarea exercitiilor te va ajuta sa-ti pastrezi atat psihicul, cat si diferitele grupe de muschi la un nivel optim. Seteaza-ti obiective mici in fiecare zi, schimba directia bicicletei eliptice si iti va fi mai usor sa-ti pastrezi motivatia.

Ai grija ce si cand mananci

Evita fructele inainte de antrenament, deoarece fructoza poate diminua capacitatea organismului de a arde grasimi. De asemenea, un aport ridicat de grasimi dupa incheierea sesiunii de fitness poate avea un efect negativ asupra metabolismului tau. In schimb, o combinatie echilibrata intre carbohidrati complecsi si proteine este cea mai buna optiune pentru a-ti alimenta corpul cu energie, pe tot parcursul antrenamentului. Asadar, fa-ti plinul de energie cu un baton de cereale, legume, quinoa, o omleta din albusuri sau un sandwhich cu paine integrala inainte de a porni spre sala de fitness. Nu uita sa te hidratezi constant, iar cateva felii de lamaie sau ghimbir adaugate in sticla de apa vor avea un efect energizant.

Rasfata-te cu un pui de somn

In timpul antrenamentelor, muschii tai pierd din nivelul mineralelor esentiale, dar si o parte a depozitelor de proteine si glicogen, “carburantul” de care au nevoie pentru a performa la cote maxime. Nu neglija timpul acordat refacerii in urma unui antrenament, iar cea mai buna optiune este o repriza de somn de 10-20 minute, cu un efect reconfortant asupra muschilor, fara a-ti da o stare de letargie. Daca somnul poate fi dificil de strecurat in programul tau zilnic, atunci trebuie sa stii ca exista si o serie de alimente cu un efect benefic pentru refacerea muschilor: carnea de ton sau pui, crevetii, avocado, cartofii dulci (o sursa excelenta de carbohidrati complecsi), bananele (pentru a restabili nivelul de potasiu), lintea, nautul, legumele frunzoase si iaurtul sunt doar cateva dintre ingredientele unui pranz perfect echilibrat.

Ia un supliment alimentar!



 JOINTACE Original,
38.24 lei
  2 blistere x 15 tablete

Combate febra musculara, pastreaza-ti articulatiile puternice si ajuta-ti muschii sa se refaca dupa un antrenament asiduu, restabilind nivelul de elemente esentiale pierdute cu Jointace, un supliment alimentar indicat femeilor si barbatilor, persoanelor cu artroza, care sufera de dureri articulare, cat si  persoanelor active, care fac sport.

Ingredientele care fac suplimentul alimentar Jointace atat de eficient sunt glucozamina, condroitina, extractul de ghimbir si complexul de vitamine si minerale din compozitie.

Glucozamina - stimuleaza condrocitele (celulele cartilajului) sa produca matrice sanatoasa (colagen si proteoglicani).
                   - productia de glucozamina la nivelul organismului scade cu cat se inainteaza in varsta
                   - se gaseste doar in scoici, carapacele crabilor si creveti.

Condroitin-sulfatul - substanta fundamentala a cartilajelor;
                           - creste sinteza de acid hialuronic - component important de la nivelul lichidului sinovial
                           - necesara pentru imbunatatirea proprietatilor mecanice si elastice ale acestora
                           - se gaseste in cartilajul de rechin

Seleniu – participa la formarea enzimei glutation peroxidaza, care in interiorul articulatiilor actioneaza impotriva radicalilor liberi, ceea ce scade inflamatia si incetineste procesul degenerativ al articulatiilor;

Seleniu  - actioneaza sinergic cu vit.E si stopeaza procesele de imbatranire articulara mentinand elasticitatea acestora.

Zinc si cupru – formeaza enzima numita superoxid dismutaza ce lupta impotriva inflamatiilor

Mangan – participa la sinteza colagenului din structura cartilajului articular;

Ghimbir - remediu naturist folosit de mii de ani pentru a scadea riscul aparitiei artritei si reumatismului articular
            - efect antiinflamator si antialgic puternic.

Viziteaza magazinul online VavianPharma si descopera o gama completa de suplimente nutritive care te vor ajuta sa mentii in forma maxima!

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3 (1)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (195 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!