Nu Skin
Adevarata Stare de Bine

Tonifierea picioarelor: ghid pentru o piele frumoasa

Viorica Ghinea, redactor

Iti doresti sa ai picioare frumoase si ferme? Atunci trebuie sa incepi din timp un program pentru tonifierea picioarelor. Un program care sa fie eficient, dar in acelasi timp sa te poti distra. Daca nu esti adepta salilor de fitness, atunci urmatoarele solutii iti vor fi de mare ajutor.

Iata ce pasi trebuie sa urmezi pentru a-ti tonifia picioarele!

Fii activa!

Exercitiile fizice iti modeleaza frumos picioarele, iti tonifiaza pielea si ajuta la indepartarea celulitei. Alege exercitii fizice simple, care se executa usor si lucreaza macar un sfert de ora zilnic. Poti opta pentru genuflexiuni, fandari, ridicari pe varfuri si mersul piticului.

picioare tonifiate

Alte activitati fizice distractive care se pot face in casa sunt zumba si fitball-ul. Exista multe videoclipuri si dvd-uri cu programe de acest fel care iti vin in ajutor si te consiliaza. Zumba lucreaza mai multe grupe musculare, ajuta atat la tonifiere, cat si la slabire. Exercitiile de fitball se fac cu ajutorul unei mingi mari speciale pentru astfel de activitati. Poti sa faci multe exercitii amuzante si solicitante in acelasi timp, folosind mingea de fitness. Se lucreaza mai multe grupe musculare, iar exercitiile pentru tonifierea picioarelor dau rezultate foarte bune, in special pentru muschii fesieri.

In timpul liber, poti sa practici si sporturi care iti dezvolta musculatura picioarelor, precum jogging, inot, ciclism, dans. La tonifierea picioarelor ajuta foarte mult si mersul alert sau plimbatul cu rolele.

Toate aceste activitati iti tonifiaza musculatura si iti imbunatatesc circulatia sangelui de la nivelul picioarelor.

 

Tonifierea picioarelor cu ajutorul masajului

Masajul de tonifiere efectuat pe picioare reda tonusul muscular, indeparteaza celulele moarte, stimuleaza circulatia sanguina si are efect detoxifiant. Este foarte bun pentru persoanele care au un stil de viata sedentar. Poate fi facut la salon, dar si acasa, cu ajutorul unor creme sau uleiuri tonifiante. Pentru rezultate mai bune, masajul tonifiant se face dupa baie. Il poti efectua cu un aparat de masaj sau cu degetele. Tot ce trebuie sa faci este sa aplici un produs special si sa-ti masezi picioarele pana acesta se absoarbe complet in piele. Nu uita sa executi masajul cu miscari continue si in acelasi ritm, pana la final. Elasticitatea se va reface dupa mai multe sedinte. Este o metoda de tonifiere a picioarelor rapida si o solutie de revigorare ideala.

  

Tonifierea picioarelor cu ajutorul impachetarilor

Impachetarile sunt o alta metoda excelenta pentru tonifierea picioarelor.

Primul pas pe care trebuie sa-l faci este sa pregatesti pielea pentru tratament. Acest lucru se face printr-o exfoliere a pielii care iti va indeparta celulele moarte. In felul acesta, ingredientele naturale hidratante si nutritive vor fi absorbite in profunzime de epiderma. Prepara gomaje naturale din ulei de masline, cafea, malai, miere sau sare grunjoasa.

Mai jos ai cateva impachetari simple si eficiente, ideale pentru tonifierea picioarelor.

Impachetari cu banane, pentru fermitatea pielii

Pentru aceasta impachetare ai nevoie de doua banane din care trebuie sa faci o pasta. Aplica aceasta pasta pe picioare, in special pe zonele unde pielea si-a pierdut fermitatea. Apoi infasoara cu folie de plastic si asteapta 15 minute pentru a-si face efectul. La final indeparteaza cu apa calduta.

Impachetari cu papaya, pentru tonifierea picioarelor

Fa o pasta din pulpa fructului si aplic-o pe picioare in zonele cu problema. Infasoara in folie de plastic si stai acoperita in jur de 20 de minute, apoi indeparteaza cu apa. Aceasta impachetare tropicala iti revitalizeaza pielea si o hidrateaza.

  

Impachetari cu ceaiuri, pentru fermitatea picioarelor

Prepara o infuzie concetrata din musetel, lavanda si menta. Pune in 200 ml apa clocotita cate un plic sau cate o lingurita din fiecare planta. Asteapta cateva minute sa se mai raceasca, apoi inmoie un prosop in infuzie si infasoara-te cu el. Lasa tratamentul sa actioneze asupra pielii tale 20 de minute, iar la final indeparteaza cu apa.

Alimentatia necorespunzatoare, sedentarismul, expunerea intensa la soare sunt factorii principali care duc la pierderea elasticitatii pielii.

Ea sufera mai multe schimbari de-a lungul timpului, colagenul si elastina incep sa scada, iar modificarile se observa usor. Urmeaza toti pasii pentru tonifierea picioarelor, iar pielea ta isi va recapata fermitatea si frumusetea.

Stiai ca in Statele Unite ale Americii un nou tip de fitness a luat amploare? Sexy-fitness sau exercitiile fizice pe tocuri s-au dovedit a fi eficiente pentru tonifierea picioarelor, dar si pentru cresterea rezistentei pe tocuri inalte. Daca esti indrazneata si vrei sa incerci, incalta o pereche de pantofi cu toc si mergi prin casa pe anumite tempouri si pe muzica. Ai grija sa nu te ranesti!


Dasha - 210 lei

Dasha -310 lei 

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.6 (15)

Vezi cele mai noi video-uri de pe divahair.ro

Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.

    Ti-a placut articolul? Urmareste DivaHair pe Facebook sau pe mail!

    Alte subiecte care te-ar putea interesa

    10 exerciții perfecte pentru creșterea masei musculare

    Cauta un furnizor in zona ta

    top 5 divahair.ro - fitness si sport

    • vizionate
    • votate
    • discutate
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (185 vizite)
    1. Cum să ai un abdomen tonifiat fără să mergi la sală (0 comentarii)

    LIKE si intra in universul divelor!