FOREO prevede: viitorul frumuseții este non-invaziv
Brandul suedez de beauty-tech închide anul 2021 cu vânzări record și 35 de milioane de clienți confirmă că tehnologia este noul standard pentru frumusețea fără durere.
Uitându-ne în urmă la anul ce tocmai a trecut, FOREO, gigantul suedez de skin-tech care a pus rapid stăpânire pe industrie, a anunțat că a terminat anul 2021 cu 35 de milioane de clienți acumulați și, dacă apetitul pentru tehnologii sofisticate de frumusețe continuă în acest ritm, până la sfârșitul anului 2022 se preconizează că până la 40 de milioane de oameni din lume vor folosi tehnologia FOREO.
„În 2020, pentru prima dată în viața noastră, am văzut cum întreaga lume a rămas nemișcată în izolare. Drept urmare, mulți consumatori de frumusețe caută acum soluții de înfrumusețare acasă de înaltă calitate și, odată ce încearcă dispozitivele FOREO și văd că tehnologia noastră de ultimă oră elimină anii și stresul de pe pielea lor, știu că și-au găsit sfântul graal de tinerețe. Intervențiile chirurgicale dureroase și costisitoare și procedurile invazive aparțin trecutului, iar FOREO este vârful de lance a viitorului frumuseții și a acelei frumuseți lipsite de durere, sustenabilă, și o economie reală de bani”, spune Boris Trupcevic, CEO FOREO.
Potrivit datelor din sondajul FOREO, 59% dintre oameni și-au dat seama în perioada de izolare cât de benefice pot fi dispozitivele de înfrumusețare la domiciliu și, în plus, 58% preferă să-și facă propriile tratamente de înfrumusețare non-invazive în loc să meargă la o clinică, sau să le facă în plus față de tratamentele acesteia, iar 66% dintre oameni declară că văd tratamentele de înfrumusețare nechirurgicale ca o parte normală a regimului lor de bunăstare.
Black Friday din 2021 a confirmat că acești consumatori sunt într-adevăr dornici de tehnologia de frumusețe, deoarece un dispozitiv FOREO a înregistrat o creștere triplă a vânzărilor în comparație cu anul trecut. BEAR, un dispozitiv de lifting facial cu microcurent, a dat lovitura cu o creștere de trei cifre, arătând că acești consumatori apelează la beauty-tech în căutarea tinereții, dând astfel tonul tendințelor de frumusețe din 2022, unde tratamentele de înfrumusețare non-invazive se află în fruntea listei.
"De când și-a lansat primul său LUNA iconic și original în 2013, misiunea FOREO a fost să schimbe viața de zi cu zi a oamenilor în bine. A face clienții noștri să arate și să se simtă tineri este un lucru important, iar FOREO nu numai că oferă rezultate vizibile și de durată, dar tratamentele în sine se simt ca un moment de răsfăț și relaxare, atât pentru minte, cât și pentru corp. În mod interesant, mulți oameni au încercat dispozitivele de beauty-tech în izolare, în căutarea unei soluții inteligente la domiciliu, însă, chiar și după ce spa-urile și clinicile și-au redeschis porțile, continuăm să vedem o creștere rapidă a cererii pentru produsele noastre. Am redefinit modul în care oamenii gândesc atunci când vine vorba despre frumusețe, iar rezultatele din anul 2021 nu fac decât să confirme că beauty-tech nu este doar un alt hype sau o tendință trecătoare, ci următorul pas natural în evoluția frumuseții”, explică Trupcevic.
Pionierul suedez de tehnologie de frumusețe pune tratamentele non-invazive în centrul afacerii sale, dând putere oamenilor să-și îmbrățișeze unicitatea și pur și simplu să le sporească frumusețea naturală. BEAR de la FOREO, primul dispozitiv medical cu microcurent aprobat de FDA ce dispune de un sistem anti-șoc patentat, este o schimbare revoluționară atunci când vine vorba de frumusețea non-invazivă și fără durere. Dispozitivul combină tehnologia electrizantă cu microcurent pentru o piele mai fermă și mai strălucitoare cu pulsațiile T-sonic de la FOREO pentru a oferi cel mai energizant tratament facial. Spre deosebire de alte produse similare de pe piață, BEAR dispune de sistemul anti-șoc patentat, ceea ce îl face cel mai sigur dispozitiv de microcurent disponibil. Campionul anti-îmbătrânire de la FOREO stimulează și tonifiaza pielea, țintind semnele îmbătrânirii și îți oferă un ten mai ferm în câteva minute, dezmințind o dată și pentru totdeauna mitul conform căruia chirurgia plastică este singura modalitate de a da timpul înapoi atunci când vine vorba de aspectul pielii.
Puterea suedeză de inovație a creat o serie de produse inovatoare care nu numai că au revoluționat lumea frumuseții, dar au propulsat și categoria de beauty-tech în sine. FOREO a devenit un sinonim pentru „instrument de îngrijire a pielii” și 2021 a marcat numele brandului în mintea pasionaților de frumusețe din întreaga lume, deoarece FOREO a fost plasat pe locul 1 ca fiind cel mai vizionat instrument de îngrijire a pielii pe TikTok la nivel global, cu un număr uimitor de 160.200.000 de vizualizări, care până în prezent a ajuns la 320.000.000.
Pe lângă asta, în același an, FOREO a lansat cea mai tare inovație de îngrijire orală din ultimii 70 de ani. ISSA 3, prima periuță de dinți sonică cu silicon din lume, a schimbat pentru totdeauna modul în care ne gândim la sănătatea dentară, cu o îngrijire orală completă 4 în 1 pentru dinți, limbă, obraji și gingii. ISSA™ 3 are un design suedez inteligent, de 10.000 de ori mai igienic decât periile din nailon, cel mai optim număr de pulsații pe minut (11.000) pentru a masa gingiile și a elimina placa dentară, precum și o perie hibridă inovatoare Wave de două ori mai puternică, care oferă un periaj mai ergonomic și mai eficient. În septembrie, FOREO și-a folosit tehnologia revoluționară pentru a crea prima și singura bază de mască DIY din lume - Imagination, formula de bază hidratantă, creată cu atenție pentru a se amesteca perfect cu ingredientele proaspete din bucătărie, oferind un lot proaspăt de îngrijire a pielii acasa în fiecare zi.
La începutul anului anterior, FOREO a deschis prima sa unitate futuristă în China, Institutul de cercetare și dezvoltare de ultimă generație, alimentat de un sistem de energie solară ecologic, care acoperă până la 40% din consumul anual de energie electrică, iar compania lucrează activ pentru a-și reduce și mai mult amprenta asupra mediului. FOREO este cunoscut pentru mentalitatea sa ce ia în considerare bunăstarea mediului înconjurător, iar dispozitivele FOREO s-au dovedit că funcționează impecabil și arată la fel de frumos ca și cele noi, chiar și după 8 ani de utilizare și, în plus, gama FOREO de îngrijire a pielii nu necesită piese de schimb și durează mai mult cu o singură încărcare decât dispozitivele concurenților săi.
Iubit de celebrități, FOREO a câștigat 262 de premii, iar Lookfantastic a plasat marca pe locul 3 în clasamentul global al brandurilor de îngrijire a pielii, cu 6.851.000 de căutări în întreaga lume. Brandul a lansat un parteneriat global cu Klarna, principalul furnizor global de plăți, avand acces la 90 de milioane de consumatori Klarna, unind îngrijirea inteligentă a pielii cu o modalitate de plată ușoară. FOREO a acordat 1000 de premii femeilor ce reprezintă o sursă de inspirație pentru a onora Ziua Internațională a Femeii, și a sărbătorit unicitatea și diversitatea lansând o ediție limitată de 100 de LUNA, un monument al tehnologiei de frumusețe pentru autenticitate și frumusețe reală.
Cu 35 de milioane de fani la nivel global, FOREO prevede o creștere de două cifre în 2022, pe fondul vânzărilor record. Un dispozitiv FOREO a fost vândut la fiecare 10 secunde în 2021 și peste 50 000 de dispozitive LUNA au fost vândute pe foreo.com de Black Friday în 2021 în doar 24 de ore, doborând recordul din 2019. Compania a înregistrat o creștere dramatică a vânzărilor online în care, pentru prima dată în istorie, vânzările gamei BEAR și UFO se apropie de vânzările emblematicului LUNA al mărcii.
Ce urmează? Nu e nicio surpriză faptul că FOREO anunță multe lansări și upgrade-uri noi în 2022. Ce anume? Ei bine, nu vor să strice surpriza... Așa că, fiți pe fază.
Pentru a afla mai multe despre FOREO, brandul de tehnologie de frumusețe cu cea mai rapidă creștere din lume și pentru a fi la curent cu creșterea și inovațiile viitoare, vizitați www.foreo.com sau urmăriți @FOREO.