Yves Saint Laurent are un nou nume si o campanie pe masura
In luna iunie a acestui an, surse neoficiale anuntau schimbarea renumitului brand Yves Saint Laurent in Saint Laurent Paris, ca parte din campania de reorganizare a faimoasei case de moda, alaturi de lansarea colectiei Primavara 2013 si deschiderea a doua noi concept store. La inceputul lunii iulie, Heidi Slimane, noul director de creatie al casei de moda, facea anuntul oficial.
La jumatatea lunii septembrie au aparut si primele dovezi: ambalajele
care poarta noul nume al brandului cu peste 80 de ani vechime si un
teaser foto al primei campanii, care va fi lansata in luna
decembrie.
Fotografia a fost realizata de acelasi Heidi Slimane, care a decis
promovarea in alb si negru, si face parte dintr-o serie de 15 momente
diferite menite sa surprinda perfect esenta noului Saint Laurent Paris,
care se va dezvalui in intregime la sfarsitul lui 2012. |
|
Designul este unul impresionant, asemantor unei case a oglinzilor, fiind
inspirat de curentul Art Deco frantuzesc si de creatiile Uniunii
Artistilor Moderni din Franta. Materialele cheie sunt marmura alba,
marmura neagra, oglinzile, dar si finisajele aurii sau argintii. |
|