Adevarul despre paltonul Elenei Udrea

Adevarul despre paltonul Elenei Udrea

Oana Zidaru, fost redactor-sef Divahair.ro

Pasiunea pentru moda a doamnei Elena Udrea este binecunoscuta. In schimbul pieselor realizate de designeri internationali deputata PDL este dispusa sa cheltuiasca mii de euro, insa nu si atunci cand vine vorba de design romanesc.



Doamna Udrea a fost fermecata de paltonul purtat de Loredana Groza in reclama Romtelecom. Acesta poarta semnatura Fe[male], in spatele careia se afla designerul Mirela Fraser. La realizarea acestuia s-a lucrat timp de o saptamana si a fost conceput dintr-un material special: tricot caserat. Paltonul a fost apoi decorat cu flori din plexiglas, iar fiecare petala a fost atent decupata cu ajutorul laserului. Modelul este unicat, asa cum ne-a explicat Mirela Fraser: "Paltonul nu mai poate fi repetat. Tiparul a fost special desenat pentru Loredana si pentru aceasta reclama. Se poate face, in schimb, un model simplu, basic, fara aplicatii florale si pe alta culoare".



In ciuda acestor declaratii, Elena Udrea a aparut cu un palton asemanator realizat undeva in Roman unde l-a si purtat la alegerile din 9 decembrie 2012. Aceasta varianta a capatat o nota de kitsch prin inlocuirea aplicatiilor moderne, din plexiglas, cu unele din material textil. Socant nu este doar gestul doamnei Udrea ci si declaratia ulterioara:

"Este o haina special facuta pentru aceasta zi, pentru acest vot, este creatia unui brand romascan 100%, o firma din Roman care a lucrat acest paltonas si am gandit-o special pentru momentul votului". Copia paltonului Fe[male] a fost vanduta initial cu 400 de lei, insa, de indata ce fotografiile au fost mediatizate, suma a crescut la 780 de lei.

Creatia originala, realizata de Mirela Fraser si purtata de Loredana Groza, costa 2.500 de lei. Varianta basic, fara aplicatii florale, ajunge la 900 de lei si poate fi realizata pe comanda pentru orice femeie pasionata de moda si care isi doreste sa achizitioneze o creatie moderna si de bun gust.

In ceea ce priveste colaborarea dintre Loredana si Mirela Fraser, aceasta a inceput inca din 2012. Artista alege sa poarte tot mai des creatiile talentatului designer. Loredana a aparut in tinute semnate Fe[male] in cele mai recente concerte, in videoclipul piesei "Apa", in finala emisiunii "Vocea Romaniei" si chiar la concertul sustinut in noaptea dintre ani. 

Loredana Groza poate fi considerata un adevarat fashion-icon autohton, reinventandu-se in permanenta. Si ii reuseste de fiecare data pentru ca mizeaza pe talentul unor oameni creativi, asa cum este si Mirela Fraser.


Nu este de mirare faptul ca multi aleg sa se inspire din stilul original pe care il promoveaza, chiar daca rezultatul lor lasa de dorit.

Iata cateva accesorii cu care sa completezi o tinuta originala.

Sandale Dasha

Sandale Dasha - 310 lei 269 lei

Geanta Dasha

Geanta Dasha - 65 lei

Balerini Dasha

Balerini Dasha - 225 lei

Curea Dasha

Curea Dasha - 35 lei

 

Contact Fe[male]: https://www.facebook.com/pages/FeMale/116791938379769?fref=ts
Str. Vasile Lascar, nr. 18, etj. 1, Bucuresti, Romania

Articolul urmator
Sutien potrivit pentru sânii lăsați: cele mai bune modele
Sutien potrivit pentru sânii lăsați: cele mai bune modele
Ești vulgară sau stilată? Testul care îți spune adevărul despre tine
Incepe quiz
Ești vulgară sau stilată? Testul care îți spune adevărul despre tine

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

3.9 (40)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.
    Oana (anonim)
    25 ianuarie 2013 20:08

    De cate ori il vei sterge, de atatea ori va reaparea!!!

    Oana (anonim)
    25 ianuarie 2013 20:08

    Daca ai putina decenta, domnisoara " jurnalist", nu mai sterge comentul cu link-urile ... Oamenii merita sa afle ADEVARUL!!!! Care sunt acele surse asa de sigure? Cred ca ar trebui sa incetezi cu calomniile

    Oana (anonim)
    25 ianuarie 2013 20:08

    Cine vrea sa afle ADEVARUL despre brandul care a creat paltonul d-nei Elena Udrea este rugat sa vizualizeze urmatoarele link-uri: http://bfw.stilfeminin.ro/relatari/dolena-bfw-editia-de-toamna-2010.html si http://bfw.stilfeminin.ro/galerii-foto/dolena-bfw-toamna-2010.html. Iata ... ca dupa 2 ani s-a reinventat closul!!! Cred ca temporal anul 2010 a fost inainte de 2012 :)

    Oana.Zidaru
    25 ianuarie 2013 10:10

    Acest articol a fost scris pe baza unor declaratii din surse sigure. Doamna Elena Udrea s-a interesat de paltonul semnat Fe[male], iar in momentul in care a aflat ca nu il poate avea a gasit un "inlocuitor". Coincidenta este prea mare. Acesta a fost principalul aspect pe care am vrut sa-l evidentiez. Aici nu era vorba de economisirea unei sume, pentru ca doamna Elena Udrea isi permite si haine semnate de designeri internationali.

    florina (anonim)
    25 ianuarie 2013 00:12

    draguta domnisoara, ca sa fi fost un articol corect puteai lua in considerare si parerea celor care au copiat paltonasul,caci acea FIRMA DIN ROMAN nu este singura care copie modele Fe[male],iar cand plexiglasul se va demoda il vei numi kitsch?

    paula (anonim)
    23 ianuarie 2013 17:05

    Si uite asa closul Loredanei a devenit brand....Noroc de Mirela Fraser ca a inventat closul! Sa vedeti de acum cum vor sari Armani ,D@G,Chanel la atac...si vor copia marea inventie ! Ce ne vom face cand se va descoperi fusta mini?! Vai de noi ! ARUNCATI FUSTELE CLOS, ROCHIILE ......! OARE CAND SE VOR INVENTA PANTALONII?

    Iulian (anonim)
    23 ianuarie 2013 14:02

    Observ ca mesajele "de bine" sunt sterse de catre doamna redactor sef Diva Hair. Ne cerem iertare ca nu putem ridica oricarui pseudo-jurnalist un altar la care sa ne inchinam cu umilinta noastra de oameni care avem o oarecare tangenta cu presa. Ne bucuram, insa, ca si virgulele buclucase au fost sterse, ceea ce denota deschiderea doamnei sau domnisoarei Zidaru catre invatare.

    Maria (anonim)
    23 ianuarie 2013 14:02

    Ei, au si ei interesele lor... Si sa nu folosim cuvinte ca "jurnalist" acolo unde nu este cazul... E ca si cum ai spune ca moasa e doctor doar pentru ca ajuta femeile sa nasca.

    Doina Colescu (anonim)
    23 ianuarie 2013 11:11

    Daca cineva vrea sa-si faca reclama ... sa o faca prin forte proprii, nu denigrand brandurile concurente...

    Oana (anonim)
    23 ianuarie 2013 11:11

    Buna ziua,Cred ca pentru un jurnalist este important sa contacteze ambele surse cand scrie un articol ... asta daca este "jurnalist" intr-adevar! As dori sa-mi prezentati o dovada concreta care sa ateste ca paltonul a costat intai 400 lei, dupa care i-a fost crescut pretul la 780 lei, iar closul nu a fost inventat de brand-ul Female ... sunt zeci de mii de creatori care au lucrat si lucreaza in acest stil in lume. Iar dumneavoastra, domnisoara Oana Zidaru, prin ce criterii categorisiti un produs, al unui brand care e din 1993 pe piata, ca fiind kitsch sau nu? Aveti studii de specialitate in domeniu?

    Adriana (anonim)
    22 ianuarie 2013 13:01

    Daca Elena Udrea ar fi sustinut ca paltonul pe care il poarta este unul de la firma Fe (Male) as fi inteles sa luati atitudine, insa dumneai nu a spus decat ca este un palton fabricat de o firma romaneasca, cu sediul in Roman si atat. Intamplarea face ca exista o asemnare cu cel purtat de Loredana in reclama Romtelecom. Dar dupa cum se stie, nimic nou sub soare, deci idei apropiate, creatii asemanatoare, etc. exista fara nicio problema. Repet, nu asemenarea este grava, ci daca ar fi sustinut ca este o creatie a firmei Fe(Male), dar in realitate nu era asa. Multumesc.

    criss (anonim)
    22 ianuarie 2013 10:10

    paltoane ca ala de la Fe[Male] am mai vazut si chiar eu port de anul trecut unul asemanator. deci nu cred ca a fost o creatie unicat. adica o idee brilianta care nu s-a mai vazut in alte parti. asa ca nu o mai criticati atat pe Udrea ca a copiat nu stiu ce. ca si Mirela aia cine stie de unde a furat ideea si a lipit niste flori de plastic si hop-gata e originala :))

    nina (anonim)
    22 ianuarie 2013 10:10

    Vai,dar ce tot o criticati pe Elena Udrea?Lasand la o parte faptul ca e politician,e in primul rand femeie;si mi se pare foarte desteapta treaba pe care a facut-o.Adica de ce sa dai sute sau mii de lei pe un palton original,cand poti avea un palton inspirat,in acelasi stil.Dar se vede ca romanii inca mai au de invatat la capitolul acesta si tin neaparat la snobia hainelor "de firma".Pai ce,daca nu-i de firma,nu poate arata bine?Mie mi se pare dragut paltonul,chiar daca e "o copie"( nu stiu cum arata originalul,caci n-am vazut reclama).Eu zic...bravo ei!!!Daca mai multe romance ar proceda asa,"designerii romani" ar crea poate haine la preturi de recesiune,acceptabile si pentru cele ce nu-si pot permite,in mod normal,haine de firma.Dar vai,spui "de firma"si cresti imediat in ochii interlocutorului!!!!In Romania,nu numai ca haina face pe om,dar si firma bineinteles.Snobism cras!!!!

    Madalina (anonim)
    22 ianuarie 2013 09:09

    :))))))

    Elena (anonim)
    20 ianuarie 2013 18:06

    Multumim pentru articol! Nici nu era de asteptat un alt comportament din partea doamnei politician, care inca nu a invatat ca bunul gust nu se cumpara si ca imitatatia nu are acelasi efect ca autenticitatea. Desi un fals "veritabil", paltonasul este frumos, poate pentru ca cel autentic este cu adevarat superb! Lory arata senzational in reclama de la Romtelecom, iar paltonul face, practic, toti banii! Personal, nu mi se pare ca Loredana este o femeie frumoasa, insa ca artist o apreciez foarte mult, iar alegerile inspirate, nonconformiste, insa intotdeauna purtand amprenta personalitatii ei, o fac un fashion-icon!

    Gabriela (anonim)
    18 ianuarie 2013 19:07

    Nu ne interesa de Elena Udrea neaparat, dar ne interesa clar de paltonasul asta...in sfarsit am gasit si eu firma la care s-a facut cu adevarat cel al Loredanei (pt. ca se vedea clar ca al Elenei era o imitatie...si materialul si florile difereau enorm...). Foarte bun articolul! 10!

    Oana.Zidaru
    19 ianuarie 2013 21:09

    Este prima data cand publicam un articol despre un om politic. Materialul a avut un singur scop: acela de a promova designul romanesc autentic.

    a (anonim)
    18 ianuarie 2013 18:06

    Nu cred ca intereseaza pe multe persoane de hoata asta. Fura bani sa poata sa imbrace haine de mii de euro. Este doar o persoana care nu are ce cauta nici in politica, nici pe micul ecran.