Noua campanie Natalia Vasiliev este gandita ca un exercitiu de redescoperire culturala, spirituala si artistica.
Pentru aceasta, s-a mers la originile nobile ale spiritului autohton:
Culele de la Horezu-acestea sunt case culte de boieri in evolutie aristocrata locala. Ele au fost puse de catre Natalia Vasiliev in raport cu pricipalele centre spirituale ale epocii: Sankt Petersburg, Viena si, mai ales, Paris.
|
|
|
|
Rezultatul e un dialog special de forme, cromatici si personaje, ce simbolizeaza exact ideea de modernitate-reflectarea multi-culturalitatii prezentului prin creatia vestimentara de viziune.
|
|
|
|
Ne reintalnim cu rafinamentul si stilul aparte al Nataliei Vasiliev si in 2013.
|
|
Va asteptam in magazinul din Bucuresti, B-dul Libertatii Nr: 3, inainte de Palatul Bragadiru.
Truc!
O tinuta realizata cu rafinament trebuie sa fie insotita de o incaltaminte eleganta si discreta, care sa nu iasa in evidenta si sa nu eclipseze hainele.
Dasha - 175 lei |
Dasha -310 lei |