TIMEOUT sarbatoreste relansarea in Romania

TIMEOUT sarbatoreste relansarea in Romania

Redactor Divahair.ro

TIMEOUT a fost infiintat in 1992, in California, de catre un grup de tineri designeri care doreau sa promoveze stilul de viata californian si spiritul sau unic iar incepand cu 1995, a trecut oceanul ajungand in mai multe tari europene, printre care si in Romania.

Brandul revine pe piata locala integrat in Grupul Kenvelo, care mai include in portofoliu brandul omonim, Lee Cooper si Tom Tailor. 

TIMEOUT a evoluat ca o reactie la stilul impersonal impus de marile corporatii din domeniul fashion, care urmaresc mai degraba obtinerea profitului decat a creativitatii si a libertatii de exprimare. 

De aceea, in crearea fiecarui articol vestimentar, designerii nostri se ghideaza dupa calitate si originalitate si nu dupa trenduri volatile, astfel incat TIMEOUT sa devina optiunea favorita din garderoba pentru o perioada cat mai indelungata. 

Tesaturile folosite sunt naturale, din in, bumbac si lana, materialele sintetice fiind folosite ca ultima optiune, iar majoritatea imprimeurilor, etichetelor si altor detalii sunt realizate in stilul vechi, de mana, adaugand autenticitate si spirit colectiilor.



Sinonim al hainelor confortabile, exceptionale si durabile, TIMEOUT este locul in care poti gasi oricand acel tricou pe care il preferi tot timpul in ciuda multimii de alte tricouri, blugi care nu ajung niciodata in dulap, dar ajung pe tine direct de pe sarma de rufe si jacheta pe care o iei de pe spatarul scaunului de fiecare data cand iesi din casa.

Sloganul „Feel Alive" pozitioneaza TIMEOUT ca brand optimist, total dedicat inovatiei si explorarii unor noi stiluri.
Grupul Kenvelo a fost infiintat in Romania in 2001 iar in prezent administreaza 48 de magazine Kenvelo, 17 magazine Lee Cooper, 6 magazine Tom Tailor si 2 magazine TIMEOUT.

Ce vedeta din Romania esti?
Incepe quiz
Ce vedeta din Romania esti?

Cum ti s-a parut articolul? Voteaza!

1 (1)
Abonează-te la newsletterul DivaHair!
Va rugam sa completati campurile necesare.